اخبار

رضايت سهامداران در مجمع عمومي ساينا

[vc_row][vc_column][vc_column_text]مهندس بهنام عزت نژاد مدیر عامل ساینا در مجمع :

تمام برنامه هاي ساينا همسو با حفظ حدداكثري منافع ذينفعان است.

مجمع عمومی عادی به طور سالانه شرکت ساینا 22 اسفن ماه با حضور بیش از 68 درصد از صاحبان سهام به منظور بررسی عملکرد سال مالی 97 این شرکت تشکیل جلسه داد.

مهندس بهنام عزت نژاد مدیر عامل ساینا، درباره عملکرد سال مالی 97 شرکت متبوعش در میان سهامداران گفت : در سال مالی 97 موفق به ثبت 93 میلیارد تومان درآمد عملیاتی شدیم،که این رشد 52 درصدی را به نسبت سال قبل نشان می دهد.

او گفت : همچنین سود عمللیاتی ما با رشد 102 درصدی به رقم 13 میلیارد تومان رسید و سود خالص شرکت نیز با رشد 123 درصدی به نسبت سال قبل بميزان 9 میلیارد تومان محقق شد.

وی در ادامه گفت : مجموع دارایی های های ما رقمی بالغ بر 75 میلیارد تومان ، بدهی ها 54 میلیارد تومان است و سرمایه ثبتی مجموعه نيز 10 میلیارد تومان است .

مدیر عامل شركت ساینا گفت: جمع تناژ تولیدی ما در سال مورد گزارش در حدود 30هزار و 482تن در مجموع است و عمده سهم ما در تولید مربوط به توليد وعرضه مایعات ظرفشویی مي باشد .

او گفت : حاشیه سود ما از 7 درصد در سال های 95و96 به 11 درصد در سال مورد گزارش افزايش يافته و عمده مصرف ما در مواد اوليه مربوط به اسید سولفوریک، پلی اتیلن و پریفرم بوده است.

مهندس عزت نژاد به موضوع سرمایه پایین شرکت و دشواری تامین سرمایه در گردش اشاره کرد و گفت:دوره وصول مطالبات طی رایزنی های صورت گرفته با  شركت بهپخش در محدوده 30 تا 75 روز تغییر داشته و از طرفی با توجه به نوسانات حاکم در بازار به منظور تامین مواد اولیه وجود نقدینگی در شرکت به شدت احساس می شود و لازم است،تا در تقسیم سود احتیاط های لازم عملیاتی شود.

وی در ادامه افزود: با توجه به رشد قیمت های فروش طبعا در سال مالی جاری رقم فروش ما از 93میلیارد به بالای 150 میلیارد تومان افزایش خواهد داشت و نیاز جدی به افزایش سرمایه شرکت احساس می شود و با توجه به فروش های نقدی در بخش مواد اوليه درصورتی که نقدینگی لازم را نتوانیم تامین کنیم ، قطعا با مشکلات جدی در بحث تهیه مواد اولیه روبرو خواهیم بود.

مهندس عزت نژاد گفت : در سه ماهه نخست  از سال مالي جاري شرایط بسیار خوبی داشته و توانستیم درآمد خوبی کسب کنیم .

وی در توضیح برنامه های آتی شرکت هم گفت : از برنامه های پیش رو بحث ورود به حوزه خوش بو کننده هاست، که اقدام اولیه و رایزنی ها در این باره صورت پذيرفته وبزودي وارد فازعملياتي اين توليدات خواهيم شد . همچنین موضوع رونمایی از برندهای جدید در دستور کار شركت ساينا است و هيئت مديره شركت عزم راسخ دارد  تا باكيفيت ترين  محصولات شوينده را با بردندهای جدید روانه بازار نمايد.

شايان ذكر است در مجمع عمومي ساليانه شركت ساينا به اذاي هرسهم مبلغ 320 ريال سود اختصاص يافت كه با توجه به برنامه آتي شركت مبني بر افزايش سرمايه ،با تشويق ورضايتمندي عموم سهامداران مواجه شد.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column]

گالری تصاویر

[/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column] [/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *