اخبار

استقبال بازدید کنندگان از شرکت ساینا در نمایشگاه ایران بیوتی

یست‌و‌ششمین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده، آرایشی و بهداشتی با استقبال خوب بازدیدکنندگان روبه‌رو شد.

به گزارش روابط عمومی ساینا ، به نقل ازمدیر ستاد برگزاری نمایشگاه، بیست‌وششمین نمایشگاه مواد شوینده، آرایشی و بهداشتی با استقبال چشم گیری روبه‌رو شد که نسبت به سال گذشته از نظر حضور شرکت‌های داخلی رشد یافته است.

در این نمایشگاه انواع مواد شوینده و پاک کننده، محصولات سلولزی و بهداشتی، محصولات محافظت ی پوست، مو و رنگ مو، عطر، ادوکلن،اسپری، خوشبو کننده،محصولات بهداشتی منزل، مواد اولیه واسطه ای، خدمات بازرگانی و مشاوره ای و همچنین انواع دستگاه ها، صنایع، تجهیزات و ماشین آلات این حوزه به نمایش گذاشته شده است.

شرکت ساینا  به عنوان یکی از قدیمی‌ترین تولیدکنندگان محصولات شوینده‌و‌بهداشتی در این دوره از نمایشگاه حضور دارد و ضمن ارائه جدیدترین محصولات خود پذیرای مصرف کنندگان محصولات این شرکت است.

جذب سرمایه گذاری‌های داخلی و خارجی در این حوزه، کمک به رونق تولید، ایجاد زمینه فعالیت های علمی وتحقیقی در مورد ذائقه مصرف کنندگان، رقبا و محصولات جدید آنها، پیش فروش کردن محصولات، شناسایی و انتخاب نمایندگان فروش جدید، اطلاع از آخرین استانداردهای علمی و پژوهشی خارجی، اشتغالزابی، تعامل بین تولید کنندگان و مصرف کنندگان، معرفی توانمندی های شرکت‌های داخلی از مهمترین اهداف برگزاری بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی مواد شوینده، پاک کننده، بهداشتی، سلولزی و ماشین آلات وابسته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *