اخبار توسعه

بازدید مدیرکل استاندارد استان زنجان از ساینا

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

بازدید مدیرکل استاندارد استان زنجان از ساینا

داوود کارگرزاده، مدیرکل استاندارد استان زنجان از خطوط تولید محصولات شوینده، ضدعفونی‌کننده و آزمایشگاه کنترل کیفیت شرکت ساینا در ابهر بازدید کرد.

به گزارش بیدنا، داوود کارگرزاده ۹ مهرماه در بازدید از روند وضعیت تولید محصولات شوینده و ضدعفونی‌کننده و آزمایشگاه کنترل کیفیت شرکت ساینای ابهر با بیان اینکه کنترل و نظارت دقیق بر کیفیت همه محصولات تولید شده در واحدهای تولیدی استان زنجان به طور مستمر توسط کارشناسان و بازرسان این اداره‌کل انجام می‌شود، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا باید نظارت بیشتر و سخت‌گیرانه‌ای بر رعایت بهداشت چه در امر تولید محصولات مرتبط با این حوزه و چه در میان پرسنل شرکت‌های تولیدکننده این مواد انجام گیرد.

وی ضمن تاکید بر رعایت هر چه بهتر دستورالعمل‌های بهداشتی، رعایت استانداردها و تولید باکیفیت، افزود: واحدهای‌تولیدکننده ‌مواد ‌شوینده‌ و ضدعفونی کننده مشمول استاندارد اجباری و تشویقی، باید بر اساس معیارها و شاخص‌های استاندارد نسبت به تولید و عرضه اقلام خود اقدام کنند تا از صدمه زدن به سلامت و بهداشت مردم جامعه جلوگیری شود.

این مسئول اصافه کرد: تولیدات واحدهای بهداشتی و شوینده مطابق با معیارهای استاندارد است اما برای روند بهبود کیفیت مستمر تولیدات و افزایش روز افزون کیفیت و مورد پسند مردم باید اهتمام بیشتری داشته باشد.

وی با اشاره به سال جهش تولید و سیاست‌های اداره‌کل استاندارد در این حوزه، ادامه داد: اصل حمایت از تولیدکنندگان داخلی در کنار حفظ و استمرار نظام کیفیت در تولید فرآورده‌های مشمول مقررات استاندارد نیز در سال جهش تولید مورد تاکید است.

گفتنی است، شرکت صنایع بهداشتی ساینا که زیرمجموعه هلدینگ مدیریت صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر است، در سال ۱۳۸۰ در ناحیه صنعتی شهرستان ابهر تاسیس شد. زمینه فعالیت این شرکت تهیه و تولید انواع مواد شوینده و پاک‌کننده، محصولات آرایشی، بهداشتی، شیمیایی و ده‌ها محصول دیگر است که سهم قابل توجهی از بازار مصرف صنعت شوینده را در داخل کشور و بازار صادراتی کشورهای همجوار به خود اختصاص داده است.

| منبع خبر : ایسنا[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *