اخبار

به دنبال سودآوری نیستیم تنها سلامت مردم هدف تولید مواد ضدعفونی کننده جهت مقابله با ویروس کرونا باشد.

مدیرعامل گروه توسعه صنایع بهشهر خطاب به مدیران صنعت شوینده بهشهر:
به دنبال سودآوری نیستیم تنها سلامت مردم هدف تولید مواد ضدعفونی کننده جهت مقابله با “ویروس کرونا” باشد.

به گزارش روابط عمومی گروه توسعه صنایع بهشهر، جلسه “بررسی ظرفیت تولید شرکت های شوینده برای مقابله با ویروس کرونا” با حضور مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره، معاونین و مدیران عامل شرکت های شوینده و پخش گروه توسعه صنایع بهشهر برگزار شد.

 

مجید محسنی مجد، مدیرعامل گروه توسعه صنایع بهشهر اقدامات و تمهیداتی که برای تولید مواد شوینده و ضدعفونی کننده در هلدینگ صنعت شوینده انجام شده است را ارزشمند دانست و خاطر نشان کرد: امروز وظیفه داریم تا با کار جهادی و شبانه روزی باری را از روی دوش کشورمان برداریم و این اقدام برای ما که سال ها محصولاتمان مورد توجه و استفاده مردم قرار گرفته شرعا واجب است.
محسنی مجد با توجه به ظرفیت تولید روزانه 85 تن مایع ضد عفونی کننده در گروه بهشهر، افزود: اکنون ژل ضدعفونی کننده و تا حدودی مواد شوینده کمیاب شده که علت اصلی آن خرید بیش از نیاز مردم و سود جویی برخی محتکران است، اما بنده توقع دارم علاوه بر تامین مواد اولیه، تولید سریع کالا و توزیع به موقع آن در سراسر کشور این خلاء بر طرف شده و تنها به سلامت مردم که هدف اصلی تولیداتمان است فکر کنیم  و به هیچ عنوان به دنبال سود آوری نباشید.

مدیرعامل گروه توسعه صنایع بهشهر عرضه مستقیم کالا به دست مصرف کننده را راهی برای مقابله با گران فروشی دانست و گفت: با هماهنگی هایی که شرکت پاکسان با مدیریت میادین میوه و تره بار انجام داده اند از روز شنبه عرضه مستقیم با قیمت مصوب امکان پذیر خواهد بو.
در این جلسه که مدیران عامل هدلینگ شوینده، شرکت پاکسان، شرکت گلتاش، شرکت ساینا و شرکت به پخش نیز حضور داشتند گزارشی از اقداماتی که تا اکنون برای تولید مواد شوینده و ژل های ضد عفونی کننده و توزیع به موقع آنها برای مبارزه با ویروس  کرونا انجام شده است را ارائه کردند، و با تاکید بر استفاده کامل و صحیح از امکانات موجود در مجتمع های تولیدی بیان کردند: با تمام توان و بصورت شبانه روزی آماده تولید محصولات ضد عفونی و شوینده متنوع را داریم.
لازم بذکر است شرکت های تولید کننده مواد ضدعفونی کننده شرکت توسعه صنایع بهشهر در شرایط کنونی با تامین به موقع الکل می توانند روزانه ۵ الی ۱۰ تن محلول ضدعفونی کننده و ۸۰ تن ژل ضدعفونی کننده در وزن های متفاوت را تولید کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *