اخبار

سیستم مدیریت یکپارچه در شرکت ساينا نهادینه شده است

مدیرعامل شرکت صنايع شوينده ساينا:

سیستم مدیریت یکپارچه در شرکت ساينا نهادینه شده است .

    مدیرعامل شرکت ساينا ،فرهنگ سازی برای پیاده سازی سیستم مدیریت یکپارچه را از اولویت های این شرکت برشمرد وتمديد جديد ترين گواهينامه هاي بين المللي در اين رابطه را نشان موفقيت مجموعه دانست.
به گزارش روابط عمومي شركت ساينا ،این شرکت در سال ۱۳۹۷  براي اولين بار موفق به استقرار و دریافت گواهینامه سیستم مدیریت یکپـارچه (IMS) شامل گواهینامه های مدیریت کیفیـت (ISO 9001)، مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای (OHSAS 18001)،مدیریت زیست محیطی (ISO 14001) شد . وبه موازات اين برنامه، پياده سازي سيستم مديريت انرژي نيز با هدف بهينه سازي هر چه كاملتر انواع انرژي هاي مورد مصرف  مجتمع در دستور كار قرار گرفت وهمزمان گواهينامه اين سيستم  (ISO 50001)از سوي شركت مربوطه به مجتمع صنعتي ساينا اعطا گرديد.

در جریان آخرین ممیزی خارجي صورت گرفته براي اعطاءگواهینامه ها، شرکت‌خارجي صادرکننده گواهینامه ها تمامی شاخص های این سیستم در كارخانجات ساينا را بررسی و بدون هیچگونه عدم انطباقی در فرايند پياده سازي واجراي اين سيستم هاي مديريتي ،گواهینامه هاي متعدد سيستم مديريت يكپارچه  (IMS) را برای  شركت صنايع شوينده ساينا تمديد نمودند.

در این ارتباط مدیرعامل شرکت ساينا با تشریح اقدامات انجام شده در زمینه استقرار سیستم مدیریت یکپارچه در این شرکت گفت: فرهنگ سازی برای پیاده کردن سیستم مدیریت یکپارچه از سال ۱۳۹۶ تا هم اكنون جزو اولویت های این شرکت قرار گرفت؛ که با برنامه ریزی و آموزش تمام کارکنان تا به امروز؛ هم اکنون سیستم مدیریت یکپارچه(IMS) در این شرکت مستقر ونهادينه سازي آن در اجزاء مختلف شركت به عنوان هدف اصلي تعريف گرديده است .

مهندس بهنام عزت نژاد افزود:در همين خصوص به کارکنان شرکت از سطح مدیریت تا پایین ترین سطوح، آموزش های لازم داده شده تا اجرای خط مشی سیستم مدیریت یکپارچه را جزو وظایف مهم و روزانه خود به حساب آورده و به بهترین شکل آن را مدنظر قرار دهند.

وی رضایتمندی مشتری، كنترل وبهينه سازي بسته بندي محصولات، حفظ محیط زیست و استفاده بهینه از منابع انرژی، بهبود مداوم فرآیندها، ارتقا سطح ایمنی و بهداشت و افزایش سطح کیفی كليه محصولات شركت را از جمله مهمترین خط مشی های تعریف شده در راستای استقرار سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) در این شرکت برشمرد.

بهنام عزت نژاد اظهار داشت: برای تحقق این اهداف در ۴ حوزه مدیریت کیفیـت، مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای، مدیریت زیست محیطی ومديريت مصرف انرژي  دوره های آموزشی اثربخشي  برگزار شد که در نتیجه آن عموم كاركنان به نقش خود در سيستم مديريت يكپارچه ونهايتا هم افزايي هرچه بيشتر با ساير واحدها آگاهي پيدا نمودند.وهمانطور كه پيشتر بدان اشاره كردم ؛در گامهاي بعدي موكدا به دنبال آن هستيم تا فرهنگ سيستمي بويژه سيستم مديريت يكپارچه (IMS)بعنوان يك نگرش وتفكر خلاقانه در فكر وعمل كاركنان نهادينه گردد.

مدیرعامل شرکت صنايع بهداشتي ساينا، در پایان با اشاره به كيفيت بالاي جديد ترين محصولات توليدي شركت ساينا با برند پريمكس وساير توليدات شناخته شده ساينا  از قبيل مايع ظرفشويي گلي ،مايع لباسشويي ونرم كننده با برند سپيد و…كه با هدف مشاركت در ارتقائ سطح بهداشت ونظافت خانواده ها به بازار عرضه مي گردد؛گفت: امیدواریم مجموعه این اقدامات وپياده سازي درست سيستم هاي مديريتي بتواند بیش از پیش در بهبود فرآیندها و ارائه هر چه بهتر محصولات مرغوب ودر مجموع تحقق برنامه های تولید اثرگذار باشد.

لازم به ذكر است مجموعه كارخانجات ساينا وابسته به هلدينگ مديريت صنعت شوينده توسعه بهشهر در شهرستان ابهر قرار گرفته وسالانه حجم قابل توجهي از محصولات بهداشتي وشوينده را با برندهاي نام آشنايي چون گلي،سپيد،پريمكس،برف،رخشا،اركيد،پوش،پريمكس وپرايد روانه بازار مصرف داخل وكشورهاي همجوار مي‌نمايد.

گالری تصاویر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --