اخبار توسعه

صنعت پخش و صنعت شوینده در گروه توسعه صنایع بهشهر صدایی واحد دارند

شرکت های تولیدی و پخش ما زنجیره وار به هم متصل هستند و عملکردشان بر یکدیگر بی تاثیر نیست. مجید محسنی مجد مدیرعامل گروه توسعه صنایع بهشهر در نشست هلدینگ مدیریت صنعت شوینده با شرکت به پخش، ضمن بیان مطلب فوق گفت: اساس کار شرکت های این گروه مبتنی بر کار تیمی و هم افزایی درون گروهی است و در شرایط کنونی مکلف هستیم در میدان عمل جهادی ظاهر شویم.

به گزارش بیدنا، مدیرعامل گروه توسعه صنایع بهشهر در نشست هلدینگ مدیریت صنعت شوینده با شرکت به پخش، ضمن بیان مطلب فوق گفت: اساس کار شرکت های این گروه مبتنی بر کار تیمی و هم افزایی درون گروهی است و در شرایط کنونی مکلف هستیم در میدان عمل جهادی ظاهر شویم.

وی افزود: ما معتقدیم که تمامی مدیران شرکت های گروه توسعه صنایع بهشهر، کاردان و با تجربه هستند و از طرفی هم اگر در مجموعه اختلاف نظر و سلیقه ای وجود نداشته باشد بیشتر باید شک کرد چرا که اختلاف نظر در هر مجموعه ای باعث پویایی و رشد آن خواهد بود و بنده بارها از همکارانم خواسته ام که از این فرصت به نحو احسن در جهت تعالی و پیشرفت های شرکت های تحت مدیریت خود بهره ببرند.

محسنی مجد با اشاره به این که محصولات شوینده گروه توسعه صنایع بهشهر همواره از کیفیت و استانداردهای لازم برخوردار بوده، خاطرنشان کرد: ما امروز سرمایه ای در اختیار داریم که حاصل زحمات کارگران و کارمندانی بوده که شبانه روز در جهت رشد و ارتقای کیفیت محصولات قدم برداشته اند و اگر امروز شاهد آن هستیم که برندهایی در سبد خانوار و یاد افراد جامعه ماندگار شده است نتیجه همین تلاش و کوشش هاست . ما امروز جدای از آن که با ارایه طرح های توسعه ای باید در جهت رشد هر چه بیشتر آن ها تلاش کنیم باید امانتدار خوبی هم باشیم که آن ها را به بهترین نحو به دست آیندگان برسانیم.

وی تاکید کرد: با بالا رفتن سرانه مصرف مواد ضدعفونی کننده در شرایط بروز بیماری کرونا، وجود برندهای مختلف و محصولات خارجی، رقابت نسبت به سال های گذشته دستخوش تغییراتی شده و بنده معتقد هستم که بهترین تبلیغات در وهله اول داشتن کیفیت خوب مطابق با استانداردهای جهانی است و بعد از آن ورود به مقوله تبلیغات گسترده در جهت ماندگاری محصولات خلق شده است که باید جدی گرفته شود.

وی در پایان با اشاره به جایگاه ویژه هلدینگ به پخش و این که صنعت پخش و صنعت شوینده در گروه توسعه صنایع بهشهر صدایی واحد دارند گفت: بنده از آن جایی که در گذشته تصدی و مدیریت این شرکت را به عهده داشتم از نزدیک با بسیاری از موانع و مشکلات آن مواجه بودم و باید بگویم که امروز نه تنها از اهمیت و جایگاه این شرکت کاسته نشده بلکه ما و کلیه شرکت های هم گروه باید با تولیدات به موقع و در اختیار گذاشتن محصولات جهت تولید عادلانه و مویرگی به شرکت به پخش تمام تلاش خود را به کار ببندیم و در همین جا نیز از مدیرعامل و کلیه پرسنل به پخش در سراسر کشور قدردانی لازم را دارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *