اخبار

محمد نظری در کمیته تولید ساینا : ساختارهاي جديد در ساينا به سود آوري ختم مي شود

[vc_row][vc_column][vc_column_text]مدیرعامل شرکت صنایع بهداشتی ساینا در چهارمین نشست کمیته تولید این شرکت، اصلاح ساختارهای معیوب و یا ایجاد زيرساختارهای جدید را عامل سودآوری و بقاء شرکت ساینا عنوان نمود.

به گزارش روابط عمومی ساینا؛ محمد نظری مدیرعامل این شرکت در چهارمین جلسه محوری تولید ساینا که با حضور برخي اعضاء هيئت مديره، معاونین و مديران اجرايي  روز یکشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ در محل کارخانجات ساینا در شهرستان ابهر برگزار شد، ضمن تاکید بر ضرورت پیوسته مدیریت هزینه ها ، یکی از مهمترین دلایل موفقیت بخش های خصوصی را رعایت همین سر فصل مهم عنوان نمود و افزود؛ بخش خصوصي در مقابل هر صورت‌مسئله هزینه ساز یک علامت سوال بزرگ می‌گذارد و دائما پرسشگر است که ؛ طرح توجیهی این هزینه چیست؟وچه تاثیری در سودآوری سازمان خواهد داشت؟ چرا که باید از جیبش هزینه کند.

نائب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل ساینا در بخش دیگری از سخنانش به بازنگری مستمر فرآيندهاي محوری در شرکت ساینا اشاره نمود و اضافه کرد؛ ایجاد یا اصلاح زیر ساخت‌های موجود ، همراه با مدیریت زمان از دیگر اولویت های برنامه‌ریزی در این مجموعه تولیدی است و هدف غایی از انجام این کار افزایش بهره وری، نیل به سودآوری پایدار و نهایتا تحقق طرح های توسعه ساینا برای بقاء و تعالی بیشتر در عرصه صنعت شوینده و قابلیت رويارویی با رقبا می باشد.

وي همچنين افزود؛ انتظار هیئت مدیره از مدیران اجرایی وفني شرکت بسیار بالا است و اظهار امیدواری نمود؛ دستورات جلسه این کمیته محوری ، در سایه  تعهد وتخصص حرفه اي مدیران و استفاده از روشهای نو وخلاقانه در کوتاه‌ترین زمان ممکن محقق شود.

شایان ذکر است کمیته تولید مهمترین گروه هم افزا در مجموعه بهداشتی ساینا است و خروجی های این کمیته تاثیر تعیین کننده ای در پیشبرد برنامه های خرد و کلان شرکت ساینا دارد.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column]

گالری تصاویر

[/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *