اخبار

مدير عامل جديد شركت ساينا معرفي شد

مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر طی حکمی بهنام عزت نژاد را به عنوان مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت صنایع بهداشتی ساینا منصوب نمودند.

به گزارش روابط عمومی ساینا، نادر جعفر یوسفی مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر در جلسه معارفه ای که در روز چهارشنبه ۷ آذرماه  در سالن اجتماعات این شرکت برگزار شد؛ ضمن قدردانی از زحمات یزدان کرمی که قريب به دو سال در جایگاه مدیرعامل ساینا  منشاء خدمات ارزنده شدند، با اشاره به سوابق ارزشمند بهنام عزت نژاد به ویژه در صنعت شوینده ایشان را به عنوان مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت صنایع بهداشتی ساینا منصوب نمودند.

این گزارش می‌افزاید بهنام عزت نژاد از مدیران خوش سابقه صنعت شوینده کشور است که در سوابق خدمتشان نائب رئیس هیئت مدیره شرکت بهداشتي مرواریدهامون و عضو هيئت مديره ومعاون امور شرکت‌های هلدینگ صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر ديده مي شود.

روابط عمومی شرکت ساینا ضمن تبریک این انتصاب شايسته به مهندس عزت نژاد و آرزوی موفقیت روز افزون ایشان در اعتلاي وپويايي شركت ساينا، انتصاب مهندس یزدان کرمی را نیز به عنوان مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت بهداشتی گلتاش  تهنیت عرض نموده و برای ايشان پیروزی و سربلندی آرزومند است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --