اخبار توسعه

گروه توسعه صنایع بهشهر، تجلی ۵۰ سال کار و تلاش صادقانه است

 مجید محسنی مجد در پیامی به مناسبت سالگرد تاسیس عنوان کرد:

گروه توسعه صنایع بهشهر، تجلی ۵۰ سال کار و تلاش صادقانه است

شرکت توسعه صنایع بهشهر امسال با کوله باری از تجربیات ارزشمند و گرانبها در حالی وارد پنجاهمین سالگرد تاسیس شد که قدمت فعالیت های این شرکت به ۷۷ سال پیش باز می گردد.

مجید محسنی مجد مدیر عامل شرکت توسعه صنایع بهشهر  با پیامی سالگرد تاسیس این شرکت را تبریک گفت. در این پیام آمده است :

اکنون که بهشهر پس از چندین دهه فعالیت مستمر وارد پنجاهمین سالگرد تاسیس خود می شود، خدای بزرگ را شاکریم که با همکاری و تلاش متخصصان مجرب و کارگران ساعی، نامی شناخته شده و معتبر در عرصه صنعت و تولید کشور محسوب می شود. بی شک این موفقیت مرهون سرمایه انسانی ارزشمند و پرتوانی است که برای تحقق اهداف والای سازمانی از هیچ کوششی فروگذار نیستد.

مفتخریم که بهشهر با تکیه بر قابلیت های خود و طیف گسترده و متنوعی از خدمات، توانسته است در مسیر تحقق رونق تولید، ایجاد اشتغال پایدار و به حرکت درآوردن چرخه های اقتصاد کشور گام های موثری بردارد و امروز این وظیفه بر دوش ماست تا برای اعتلا و پیشبرد اهداف این شرکت قدیمی و معظم همچنین رضایتمندی سهامداران و تمامی ذینفعان آن تلاش بیشتری کنیم.

در پایان فرارسیدن سالروز تاسیس این شرکت را به یکایک اعضای این خانواده بزرگ اعم از سهامداران، اعضای هیات مدیره، مدیران عامل و کلیه همکاران ارزش آفرین آن تبریک عرض می نمایم و سرافرازی، موفقیت و توفیق خدمتگزاری صادقانه را برای این عزیزان از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *