اخبار

مهندس وکیلی در مراسم معارفه مدیرعامل جدید ساینا : حفظ و اعتلای برند یک اصل است

[vc_row][vc_column][vc_column_text]        مراسم معارفه مدیرعامل جدید شرکت ساینا با حضور مدیرعامل مدیریت صنعت شوینده در محل کارخانه ساینا برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی شرکت ساینا ، در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل قبل و مدیر عامل جدید شرکت ساینا با حضور اعضاء هیئت مدیره ، معاونین و مدیران میانی این شرکت در محل کارخانه برگزار شد؛ مهندس وکیلی مدیرعامل هلدینگ مدیریت صنعت  شوینده توسعه صنایع بهشهر ضمن قدردانی از زحمات و خدمات موثر مهندس کرمی که قریب به دو سال گذشته سکان مدیریت ساینا را در دست داشته ، مهندس بهنام  عزت نژاد مدیرعامل جدید مجموعه ساینا را از مدیران با سابقه و خوش‌فکر هلدینگ شوینده  برشمرد که طی سالیان گذشته و در پست‌های حساس ، توانسته است با تکیه بر دانش و تجارب خود منشاء ثمرات و نتایج کم‌نظیری در سایر شرکتهای وابسته توسعه صنایع بهشهر  از قبیله شرکت مروارید هامون شود.

مدیرعامل هلدینگ مدیریت صنعت شوینده با اشاره به تغییرات مستمر و پویا در جهان هستی که مبنای حیات جهان است، تغییر و به روز رسانی منابع انسانی ، ماشین آلات و تجهیزات سازمان را نیاز مجموعه برای سرعت بخشی به رسالت خود دانست.

مهندس وکیلی با بیان اینکه همه مدیران  می بایست اصل را بر این قرار دهند که هیچگاه وضع موجود مطلوب نیست و باید به مرتبه بالاتر برسیم؛ افزود تغییرات مدیریت همانند ورزش دو امدادی است که دونده برای پیروزی گروه ، چوب را با تمام  وجود به ورزشکاران تازه نفس می‌سپارد که در سایه  یک کار تیمی به هدف مورد نظر برسند .

این  گزارش می افزاید در ادامه مراسم ، مهندس یزدان کرمی مدیرعامل سابق شرکت ساینا  گزارشی از اقدامات و برنامه های اجرا شده و یا در دست اقدام طی دوره مدیریت خود ارائه نمود  و ضمن قدردانی از همه ی مدیران و بخش ها و همچنین مدیران عامل اسبق شرکت ساینا از یکایک مدیران خواست که با تمام وجود در خدمت مدیر عامل جدید شرکت باشند.

در پایان اين نشست مهندس بهنام عزت نژاد با  جمع بندی مباحث ارائه شده در جلسه،ضمن  قدردانی از زحمات تمامی مدیران عامل شرکت ساینا و مدیران و کارگران شرکت از ابتدای تاسیس تا کنون ، اظهار امیدواری نمود که در دوره مدیریت وی  قطار در حال حرکت ساینا سرعت بیشتری بگیرد  و با هم افزایی و تعامل همه جانبه اعضاء هیئت مدیره، مدیران و کارگران که در غالب کار تیمی  به منصه ظهور می رسد ،یکایک  محصولات شرکت به لحاظ کمی و کیفی ارتقاء قابل توجهی را شاهد باشد .

مهندس عزت نژاد  با اشاره به اهمیت و جایگاه منابع انسانی شرکت  حضور و وجود همکاران ساعی و پرتلاش را یک سرمایه بسیار ارزشمند برای مجموعه برشمرد و تاکید  داشت که تحت هیچ شرایطی نباید به عزت نفس همکاران لطمه وارد شود .

مدیرعامل جدید شرکت ساینا  در پایان سخنان خود از مدیران ارشد شرکت توسعه صنایع بهشهر و هلدینگ مدیریت صنعت شوینده به پاس اعتمادی که به وی داشته‌اند صمیمانه قدردانی نمود.

این گزارش می افزاید در پایان این مراسم نماینده کارگران شرکت ساینا با اهداء لوح تقدیر از تلاش های مدیریتی مهندس کرمی قدردانی نموده و تاکید داشتند که همه کارگران مجموعه پرتلاش‌تر از گذشته و همراه با مدیرعامل جدید شرکت ایفای مسئولیت خواهند نمود .[/vc_column_text]

گالری تصاویر

[/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column] [/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *