اخبار

مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر در بازدید از ساینا: پیاده سازی روشهای نوین در فرآیند فروش نردبان موفقیت گروه است.

     دکتر صادق الحسینی مدیر عامل شرکت توسعه صنایع بهشهر از دفتر مرکزی شرکت صنایع بهداشتی ساینا بازدید نمود.

به گزارش پایگاه خبری ساینا، در این بازدید که روز پنجشنبه هفتم آذرماه انجام گرفت؛دکتر صادق الحسینی به همراه دکتر ملکی معاون امور مجامع و شرکتهای توسعه بهشهر ،مهندس وکیلی مدیر عامل هلدینگ شوینده توسعه صنایع بهشهر وجمعی از مدیران میانی این هلدینگ‌بزرگ ضمن بازدید از واحدهای مختلف در دفتر مرکزی ساینا و گفتگوی صمیمانه با مدیران و کارکنان این شرکت، اهداف و ماموریت هلدینگ توسعه بهشهر را درجمع اعضاء هیئت مدیره و مدیران ساینا تشریح نمودند.

دکتر صادق الحسینی در این نشست ضمن ادای احترام به بنیان‌گذاران شرکت توسعه بهشهر و همت تلاش مثال زدنی آنان، اعتقاد راسخ به شایسته‌سالاری و پیاده سازی عملی آن در سرتاسر اين مجموعه را یک الزام برشمرد که به موازات توزیع عادلانه فرصت خدمت، موجبات اعتلای بهروری و پویایی شرکت ها را فراهم می آورد.

مدیر عامل توسعه صنایع بهشر در بخش دیگری از سخنان خود، ضمن تشریح اجزای چندگانه فرآیند تولید تا فروش یک محصول، بازنگری و اصلاح فرآیند های فروش را درکل مجموعه هلدینگ و یکایک شرکت ها به عنوان یک ضرورت برشمردند وابراز داشتند؛ پیاده سازی روشهای نوین در فرآیند فروش نردبان موفقیت گروه است. وي همچنين تاكبد نمودند : برای پیاده سازی جدیدترین و کاربردی‌ترین متدهای فروش، باید از صاحب نظران و استادیدخبره دانشگاه وصنعت یاری گرفت.تا درکنار حفظ و اعتلای برندهای خوشنام و قدیمی هلدینگ شوینده، محصولات جدید با کیفتی عالی  و قابل رقابت در بازاربشدت رقابتی امروز طراحی و عرضه گردد.

در ابتداي این نشست مهندس عزت نژاد مدیر عامل شرکت صنایع بهداشتی ساینا گزارش کاملی از وضعیت امروز شرکت و طراحی و تولید برندهای جدید ارائه وابراز اميدواري كردند با حمايت مديران محترم توسعه بهشهر وهمت وتلاش شبانه روزي كاركنان ساينا اين برنامه جامع ورقابتي در ابتداي سال جديد وارد فاز عملياتي شود.

این گزارش می افزاید؛ در بخش دیگری از این نشست هر یک از اعضاء هیات مدیره و مدیران ميانی شرکت ساینا ضمن معرفی خود، دیدگاهها و نقطه نظرات‌شان را پیرامون وضعیت امروز صنعت شوینده و جایگاه شرکت های گروه توسعه طرح نمودند ودر پايان اين نشست دكتر صادق الحسيني ضمن ابراز خرسندي از اهتمام هيئت مديره شركت ساينا براي طراحي وتوليد محصولات جديد  با مديران اين شركت به گفتگو وتبادل نظر پرداختند.

گالری تصاویر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *