اخبار

سرپرست جدید گروه توسعه ملی : ارزیابی عملکرد و رسیدن به اهداف بودجه‌ای در اولویت کارها قرار گیرد

ناصر شاهباز عضو هیئت مدیره بانک ملی ایران به عنوان سرپرست گروه توسعه ملی منصوب و جانشین سیدمهدی سدیدی شد. به نقل از روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی مراسم معارفه سرپرست جدید گروه توسعه ملی با حضور برخی از اعضای هیئت مدیره و مدیران بانک ملی ایران، اعضای هیئت‌ مدیره و مدیران ارشد گروه توسعه ملی  و مدیران هلدینگ های تابعه این گروه برگزار شد.

در این مراسم ناصر شاهباز سرپرست جدید گروه توسعه ملی با تشکر از تلاش تمامی مدیران پیشین گروه توسعه ملی، افزود: از تلاش‌های آقای سدیدی به عنوان مدیرعامل پیشین تشکر می‌کنم؛ ایشان بر کل مجموعه تسلط مناسبی داشته و آگاهی خوبی از شاخص‌ها و ارقام، کسب کرده‌ بودند.
وی وضعیت اقتصادی کشور را تحت تأثیر تحریم‌های بی‌سابقه توصیف کرد و گفت: در این شرایط، باید با هم‌دلی و تلاش بیشتر مشکلات را حل کرد؛ همچنین از امروز باید بر اختلافات خط کشیده شود تا تبعات آن دامن‌گیر گروه و کارکنان نشود و تمرکز روی انجام کار باشد.
شاهباز با اشاره به اینکه شیوه مدیریت او، مشارکتی است، بیان کرد: این شیوه مدیریتی، اجازه هم‌فکری را می‌دهد تا بر مشکلات غلبه کرد و خوشحالیم که امروز مشکلاتی مانند مشکلات کارگری و نقدینگی در این گروه وجود ندارد.
سرپرست جدید گروه توسعه ملی ، اضافه کرد: مدیران روال کاری خود را انجام و با همان همت و تلاش قبلی، در این سه ماهه پایانی سال ارزیابی عملکردها و رسیدن به اهداف بودجه‌ای را در اولویت کارها قرار دهند تا با کمک یکدیگر، چارچوب کاری بسته شود.
وی در پایان به مدیران توصیه کرد: با حضور و بازدید از شرکت‌های زیرمجموعه، ضمن تزریق آرامش به کارکنان و کارگران شریف، وظایف قانونی خود را به نحو احسن انجام دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *