اخبار

توسعه صنایع بهشهر هلدینگ پیشتاز در فروش محصولات غذایی و آشامیدنی

شرکت توسعه صنایع بهشهر در بیست و دومین همایش رتبه بندی شرکت‌های برتر ایران که هرساله توسط سازمان مدیرت صنعتی در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما برگزار می‌شود هلدینگ پیشتاز در میان صد شرکت برتر ایران معرفی به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه صنایع بهشهر، این شرکت موفق شد برای سومین سال پی‌درپی رتبه اول فروش در محصولات صنایع غذایی و آشامیدنی را کسب نماید.

این رتبه‌بندی هرساله بر اساس میزان فروش و عملکرد مالی شرکت‌ها و مؤسسات تجاری و با استناد به صورت‌های مالی تائید شده و ارزش‌افزوده، میزان دارایی و اشتغال‌زایی، سودآوری و ارزش بازار انجام می‌گیرد. امسال نیز ضمن اعلام مهم‌ترین نتایج رتبه‌بندی بنگاه‌های اقتصادی و ارائه گزارشی از وضعیت رشته‌های مختلف کسب‌وکار در کشور از شرکت‌های پیشرو و شرکت‌های دارای رتبه‌های ویژه تقدیر به عمل آمد.

در مجموعه شرکت‌های گروه توسعه صنایع بهشهر پاکسان و گلتاش به ترتیب رتبه‌های اول و دوم در شاخص فروش و گلتاش رتبه اول شاخص بهره‌وری کل عوامل، در گروه محصولات شیمیایی و بهداشتی را کسب کردند. همچنین شرکت سرمایه‌گذاری گروه صنایع بهشهر ایران (وصنا) توانست بالاترین ارتقاء رتبه را به دست آورد. در شاخص فروش محصولات غذایی و آشامیدنی شرکت صنعتی بهپاک حائز رتبه چهارم و در گروه توزیع و پخش شرکت به پخش رتبه پنجم را از بین پانزده شرکت برتر این حوزه کسب نمود.

بیست و دومین همایش رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران تحت عنوان IMI 100 با حضور مقامات ارشد کشور، نمایندگان کمیسیون‌های اقتصادی و صنایع و معاون، مدیران ارشد بنگاه‌های اقتصادی، سازمان‌ها و اساتید و صاحب‌نظران حوزه مدیریت و اقتصاد و جمع کثیری از فعالان و خبرگان صنعت، تولید، خدمات و تجارت برگزار شد.

گفتنی است؛ سازمان مدیریت صنعتی هرساله اقدام به رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران می‌نماید. این رتبه‌بندی که ۵۰۰ شرکت بزرگ و تأثیرگذار در اقتصاد کشور را معرفی می‌کند باهدف شناسایی جایگاه بنگاه‌های اقتصادی و گروه‌های صنعتی (رشته‌های مختلف کسب‌وکار) گسترش رقابت بین بنگاه‌های اقتصادی و کمک به سیاست‌گذاران اقتصادی کشور انجام می‌شود.

گالری تصاویر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --