اخبار

تولیدضدعفونی کننده هادر کارخانجات سایناعملیاتی شد

مهندس عزت نژاد مدیرعامل شرکت ساینا :

تولید ضد عفونی کننده ها در کارخانجات ساینا عملیاتی شد.

     مدیرعامل شرکت صنایع بهداشتی ساینا از تولید ضدعفونی کننده دست در کارخانجات این شرکت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ساینا، بهنام عزت نژاد در راستاي مسئوليت اجتماعي شركت ضمن تاًکید بر اهمیت پیشگیری حداکثری از شیوع ویروس کرونا ؛از توليد ژل ضدعفوني كننده در شركت ساينا خبر داد.

مدیرعامل شرکت صنایع بهداشتی ساینا با اشاره به اینکه هلدینگ توسعه ی صنایع بهشهر در راستای مسئولیت های اجتماعی خود تمام توان و همتش را در زمینه تامین اقلام و مواد بهداشتی مورد نیاز مردم در این شرایط خاص بسیج نموده است، فوریت در برنامه تولید ژل ضدعفونی کننده ی دست را در کارخانجات ساینا بخشی از همین مسئولیت و مشارکت اجتماعی در گروه توسعه صنایع بهشهر برشمرد.

بهنام عزت نژاد در خصوص برنامه عملیات تولید ژل و محلول ضدعفونی کننده ی دست در شرکت ساینا افزود، بدون وجود دانش فنی و ماشین آلات و تجهیزات، امکان عرضه ی چنین کالای با اهمیتی در این مدت زمان کم وجود نداشت. اما با توجه به وجود تجربه و مهارت مثال زدنی مهندسین و کارکنان فنی در واحد های تحقیق و توسعه،آزمایشگاه،بازرگاني وخطوط تولید در کارخانجات ساینا ، عملیات تولید محصول ژل و محلول ضدعفونی کننده ی دست با نشان “پریمکس”در کمتر از یک هفته شروع شد.

مدیرعامل ساینا با اشاره به همکاری ارزشمند سازمان غذا و داروی استان زنجان در خصوص اعطاي مجوزهای لازم برای این کالا، حجم تولید ژل و محلول ضدعفونی کننده دست را در گام اول برنامه، به میزان ۰۰۰/۲۰۰ کیلوگرم اعلام نمود که در احجام و بسته بندی های ۲۵۰-۴۵۰-۷۵۰ و ۱۰ هزار میلی لیتر روانه بازار می شود و مجوزهای لازم جهت تولید در بسته بندی های ۳۰۰-۵۰۰-۶۵۰-۱۰۰۰ و ۲۰۰۰ میلی لیتر نیز اخذ گردیده و تولید آن در گام های بعدی این برنامه وبا فوريت محقق می شود.

مهندس عزت نژاد در رابطه با ترکیبات این دونوع محصول ضدعفونی کننده افزود: ژل و محلول ضدعفونی کننده ی دست تولیدي شرکت ساینا با استفاده از درصد بالایی”اتانول” که از بین برنده و نابود کننده ی سریع ویروس، میکروب ها و از همه مهمتر کروناویروس است، به علاوه ی گیلیسیرین و عصاره های معطر و اثربخشی چون آلوئه ورا که مرطوب کننده ی پوست است، با نظارت مستمر واحد کنترل کیفیت تهیه و به دست هموطنان عزیز خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت صنایع بهداشتی ساینا در ادامه افزود، در گام اول تولید محصولات ضدعفونی کننده مقدار ۲۰۰ تن ژل و محلول ضدعفونی کننده ی دست در مدار تولید شرکت قرار گرفت و با توجه به این مهم، که تامین مواد اولیه ی مورد نیاز این محصولات به سهولت امکان پذیر نیست و دغدغه اصلی در فرآیند تولید به حساب می آید، در گام دوم برنامه که با قید فوریت در حال پیشگیری و اجراست پس از تامین مواد اولیه مورد نیاز بويژه الكل، شرکت صنایع بهداشتی ساینا محلول ضدعفونی کننده ی محیط را نیز تولید و به بازار مصرف کشور عرضه می نماید.

گالری تصاویر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --