منو

وبلاگ

اخبار

تغییر در ترکیب هیئت مدیره شرکت ساینا

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

به گزارش روابط عمومی ساینا به نقل از پایگاه خبری هلدینگ مدیریت شوینده توسعه صنایع بهشهر ، در راستای اجرای الزامات حاکمیت شرکتی در شرکت های بورسی تابع گروه توسعه صنایع بهشهر ، تغییراتی در ترکیب هیئت مدیره شرکت صنایع بهداشتی ساینا انجام شد .

بنا بر این گزارش طی مراسمی به ریاست علی ملکی عضو هیئت مدیره و معاون امور شرکت ها و مجامع گروه توسعه صنایع بهشهر و با حضور مدیر عامل هلدینگ شوینده بهشهر (مهندس وکیلی) و اعضای هیئت مدیره شرکت ساینا آیین تکریم و معارفه هیئت مدیره این شرکت برگزار شد.

در این مراسم علی ملکی ضمن تشریح اجرای دستورالعمل حاکمیت شرکتی و همچنین فرآیند انتخاب اعضا از تلاش ها و زحمات اعضا فعلی تقدیر نموده و گفت: پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه ساینا و همزمان با اتمام دوره مسئولیت اعضا هیئت مدیره ما در مجمع موظف به اجرای دستور العمل حاکمیت شرکتی شدیم و این تغییرات در دستور کار گروه بهشهر قرار گرفت.

وی شرایطی فعلی ساینا را نسبت به دوره های قبل با توجه به اقبال عمومی در بورس و همچنین خلق برندهای جدید و تغییرات ساختاری محصولات را حاصل تلاش و کارگروهی و مسئولیت پذیری هیئت مدیره آن دانست و اظهار داشت: انتظار داریم هیئت مدیره جدید نیز بتواند علاوه بر حفظ جایگاه فعلی نسبت به ارتقا و سودآوری و افزایش سهم بازار برندهای متعلق به خود ساینا همت گمارده و در کنار مدیر عامل همسو و هم راستا با یکدیگر حرکت نمایند و افق های بهتری را برای ساینا رقم بزنند.

در ادامه این مراسم حسین معین زاد معاون تحقیق و توسعه گروه توسعه صنایع بهشهر نیز ضمن تشکر از زحمات هیئت مدیره قبلی از گروه جدید خواست همسویی اهداف کسب و کار در چهارچوب اخذ مزیت رقابتی و زنجیره ارزش در دوره جدید را به نتیجه برسانند و با توجه به شرایط کنونی اقتصاد کشور سهم و نفوذ در بازار و متعاقب آن فروش و درآمد بیشتری را برای مجموعه محقق سازند.

گفتنی است با تصمیمات اخذ شده آقایان مجتبی افرند، فضل الله افروشته و علی خاتون فرد از هیئت مدیره خارج شده و آقایان مسعود سالاری، محمد یاراحمدی و محمود کرمی به عنوان اعضای جدید هیئت مدیره شرکت صنایع بهداشتی ساینا معرفی شدند.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بسته
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.