اخبار

موفقيت ساينا در جايزه ملي تعالي نگهداري

[vc_row][vc_column][vc_column_text]شركت صنايع بهداشتي ساينا با اولين حضور در فرآيند جايزه ملي تعالي نگهداري موفق به كسب گواهينامه اين جايزه ملي گرديد.

به گزارش روابط عمومي اين شركت، صنايع بهداشتي ساينا  عليرغم اولين دوره حضور خود در سومين جشنواره جايزه ملي تعالي نگهداري و تكميل فرآيند خود ارزيابي اين جايزه كه خود مقدمه شروع و پياده‌سازي سرفصل‌ها و اقدامات اجرايي آن جايزه است؛ موفق به دريافت “گواهي‌نامه اهتمام” در سومين جايزه ملي تعالي و نگهداري شد.

بر اساس همين گزارش، كميته‌هاي ارزيابي “جايزه ملي تعالي نگهداري” متناسب با نوع فعاليت كارخانجات صنعتي، توليدي و خدماتي ضمن حضور در محل كارخانجات و شركت‌هاي دريافت كننده اين جايزه، علاوه بر تحليل و بررسي فرم‌هاي خود اظهاري متقاضيان؛ فعاليت و برنامه‌هاي هرمجموعه را متناسب با رسته تخصصي از پيش تعيين شده مورد مميزي قرار مي‌دهند.

در همين رابطه شركت صنايع بهداشتي ساينا با توجه به تلاش صورت گرفته در زمينه مديريت نگهداري و تعميرات كارخانجات اين شركت، در رسته تخصصي“مديريت نگهداري و دارايي‌ها” حائز دريافت گواهي‌نامه سطح اهتمام در سومين دوره جايزه ملي تعالي نگهداري  گرديد.

اين گزارش مي‌افزايد: جشنواره جايزه ملي تعالي نگهداري براي سومين سال پياپي است كه به اهتمام و برنامه‌ريزي “انجمن نگهداري و تعميرات ايران” با هدف تعالي سازمان‌هاي صنعتي- توليدي و خدماتي مرتبط با اين بخش برگزار مي‌گردد.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column]

[/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *