اخبار توسعه

لزوم توجه به کیفیت و قیمت مناسب در تولیدات شوینده

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

با حضور مجید محسنی مجد مدیر عامل گروه توسعه‌ صنایع بهشهر و سایر مدیران عامل شرکت های تابعه، بیش از ده طرح توسعه‌ای در شرکت ساینا افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی گروه توسعه‌ صنایع بهشهر، شرکت صنایع بهداشتی ساینا طی مراسمی با حضور مدیرعامل گروه توسعه صنایع بهشهر ، رئیس اداره کل حفاظت اسناد، رایانه و شرکت های بانک ملی ایران ، مدیر کل اداره کار استان زنجان، اعضای هیات مدیره، مدیران عامل، معاونین و مدیران ارشد گروه توسعه صنایع بهشهر و شرکت های تابعه در محل کارخانه ساینا برگزار شد و از آخرین محصول این شرکت با برند “پریمکس” رونمایی بعمل آمد.

محسنی مجد در سخنانی ضمن تسلیت فرا رسیدن محرم حسینی یکی از مهمترین درس های محرم ۶۱ هجری را مسئولیت پذیری برشمرده و گفت: امیدوارم همه ما این توفیق را پیدا کنیم و بتوانیم با تاسی از امام شهیدمان که جان خود و خانواده اش را در این مسیر فدا کرد، پرچم مسئولیت پذیری و دفاع از معروف را برافراشته نگاه داریم.

وی در ادامه با تقدیر از کارکنان و مدیریت شرکت ساینا اظهار داشت: امروز شور، شوق و شعفی که بنده با دیدن این همه انگیزه، عشق و تعصب به تولید ملی و تحقق عملی شعار جهش تولید مشاهده کردم وصف ناپذیر است. و زیبا و صحیح به شعار توکل بر خدا، کار تیمی، مسئولیت پذیری و انجام درست کار درست عمل کردند و قدم برداشتند.

مدیر عامل وبشهر، طرح های توسعه‌ای ساینا و تولید محصولات جدید و متناسب با نیاز بازار را آغاز فصل دیگری از توسعه‌ تولید ملی در این کارخانه اعلام کرد و گفت: توسعه‌ تولید ملی آثار و برکات فراوانی را در پی خواهد داشت که بزرگترین و مهمترین آن اشتغال و رونق تولید خواهد بود که انشاالله ساینا بتواند با همین استراتژی نقش بسزایی در کمک به رونق اقتصادی و اشتغال استان زنجان به عنوان بستر خود داشته باشد.

محسنی مجد داشتن کیفیت لازم و ماندگار را موضوعی مهم بر شمرد و بر هم افزایی و ارتباط درون گروهی تاکید کرد و افزود: امروز چند مولفه همچون کیفیت، در دسترس بودن و قیمت مناسب در صنعت شوینده حائز اهمیت است، اگر در تبلیغات اشاره شده است به اینکه “یک قطره کافیست” در واقع نیز اینگونه باشد و چون در حقیقت نیز غیر از آنچه ادعا شده است نیست باید ادامه داشته و حتی تقویت نیز شود

وی گفت:  تا این مرحله “ساینا” کوشش کرد و از این نقطه به بعد نیز “شرکت به پخش”، با درایت و توانمندی بالای مدیرعامل آن آقای دکتر پورمحمدی و تیم متخصص فروش می بایست تمام ظرفیت های موجود را بسیج کرده تا در تمام کشور و متناسب با سیاست های برنامه ریزی شده بصورت منظم و دقیق توزیع گردد. تا در دسترس عموم مردم قرار گیرد.

 

بهنام عزت نژاد مدیر عامل ساینا نیز با ارائه گزارشی از تغییر و تحولات ایجاد شده و روند تولید محصولات خانواده پریمکس گفت: بی شک این موفقیت بدون حمایت های مدیریت عامل و هیئت مدیره بهشهر و همچنین کارکنان فداکار و مدیران خلاق و هیئت مدیره ساینا نمی توانست محقق شود و امروز قلبا از این اتفاق خوشحال و خرسندم و حضور مدیر عامل گروه توسعه‌ صنایع بهشهر باعث ایجاد انگیزه مضاعف در مجموعه ساینا خواهد شد.

 

علی ملکی عضو هیئت مدیره و معاون امور شرکت های بهشهر هم با ابراز خوشحالی از حضور در ساینا بیان داشت: ما به عنوان سهامدار عمده ساینا تمام حمایت خود را از این شرکت خواهیم کرد و انشاالله با تحقق افزایش سرمایه آن بتوانیم باعث جهش چشمگیر و روند رو به رشد ساینا شویم.

محمد رضا یوسفی مدیر کل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان نیز در سخنانی ضمن تبریک به خانواده ساینا در طراحی و اجرای محصولات جدید و متنوع اظهار داشت: بی شک این طرح های گامی در جهت توسعه حضور ساینا در بازار شوینده خواهد بود.

 

یوسفی با ارائه آماری از نرخ مشارکت اقتصادی و همچنین نرخ بیکاری و حضور در فضای کسب و کار کشور و فرصتهای شغلی در استان زنجان را بسیار امیدوار کننده و مطلوب برشمرده و تصریح کرد: ما بعنوان یک دستگاه بزرگ اجتماعی و اقتصادی با تمام توان در خدمت جامعه کار و تولید استان زنجان هستیم.

وی ساینا را از مجموعه های صنعتی موفق کشور و استان زنجان نام برده و از نهایت همکاری سازمان متبوع خود در جهت توسعه آن خبر داد.

در پایان حاضرین در جلسه برای افتتاح رسمی خطوط تولید این محصول در سالن تولید حضور پیدا کردند و از بخش های مختلف کارخانه و اقدامات انجام شده بازدید بعمل آوردند. همچنین با حضور میهمانان ساختمان جدید آزمایشگاه میکرو بیولوژی افتتاح و رسما آغاز به کار کرد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column]

گالری تصاویر

[/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *