اخبار توسعه

برند پریمکس در ساینا جانی دوباره گرفت

 روابط عمومی ساینا خبر داد:

برند پریمکس در ساینا جانی دوباره گرفت

سبد محصولات پریمکس شامل مایع ظرفشویی, مایع شستشوی دست, ژل ماشین ظرفشویی, نرم کننده لباس, شیشه شوی, سفید کننده لباس و… می باشد که برحسب اولویت های فنی و تخصصی در قالب یک برنامه زمانبندی، محصولات گروه پريمكس تولید و برای توزیع حداکثری در اختیار شرکت هاي بزرگ وصاحب نام حوزه پخش قرار می گیرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ساینا, پریمکس از نشان های ثبت شده این شرکت طی سالهای گذشته است که بعد از ثبت، تولید و عرضه برخی محصولات به دلیل برخی عوامل پیش بینی نشده با عدم موفقیت و ماندگاری در بازار همراه شد.

بر همین اساس هیئت مدیره شرکت ساینا در سال ۹۸ با ارزیابی دوباره فرصت های بالقوه این برند وموفقیت های پیش روی آن پس از انجام تحقیقات بازار ، برنامه جامع احیای پریمکس را در دستور کار این مجموعه صنعتی قرار دادند ودر گام بعدی با تشکیل کمیته فنی و بهره گیری از مشاورین تراز اول در زمینه برندینگ و فرمولاسیون ،برنامه طراحی وبسته بندی کاملا حرفه ای این برند تا مراحل ساخت قالب ها ونهایتا تولید محصول وارد فاز عملیاتی شد.

سبد محصولات پریمکس شامل مایع ظرفشویی , مایع شستشوی دست, ژل ماشین ظرفشویی, نرم کننده لباس, شیشه شوی, سفید کننده لباس و… می باشد که برحسب اولویت های فنی و تخصصی در قالب یک برنامه زمانبندی ،محصولات گروه پریمکس تولید و برای توزیع حداکثری در اختیار شرکت های بزرگ وصاحب نام  حوزه پخش قرار می گیرد.

این گزارش می افزاید به موازات تولید موفقیت آمیز و کیفیت محور هر یک از محصولات این برند که متاثر از نتایج حاصل از تحقیقات بازار و نهایتا برندبوک پریمکس می باشد؛ توزیع هدفمند و بروز محصولات این برند, یکی دیگر از مهمترین عوامل تاثیر گذار در موفقیت و ماندگاری این نشان در بازارکسب و کار و ذهن مشتریان و مصرف کنندگان می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *