اخبار

سرپرست گروه مديريت صنعت شوينده در بازديد از ساينا: ارزيابي شركت ها بر اساس شاخص هاي كليدي عملكرد انجام مي شود

سرپرست گروه مديريت صنعت شوينده توسعه بهشهر در بازديد از دفتر مركزي ساينا بر ارزيابي  دقيق شركت ها بر اساس شاخص هاي كليدي عملكرد تاكيد نمود.

به گزارش روابط عمومي ساينا؛ عباس شكور سرپرست گروه مديريت صنعت شوينده توسعه بهشهر،امروز بيست و سوم شهريور ماه  با مديريت و اعضاء هيئت مديره شركت صنايع بهداشتي ساينا  و در محل دفتر مركزي اين شركت تشكيل جلسه داد .

سرپرست گروه مديريت صنعت شوينده توسعه بهشهر در نشست خود با اعضاء هيئت مديره ساينا بر لزوم بهره مندي هرچه كاملتر شركت ها از روزآمد ترين روش هاي بازاريابي نوين ، شناسايي رقبا ، بررسي بازار و نهايتا افزايش سهم بازار تاكيد داشت.

عباس شكور در همين جلسه با اشاره به اينكه،در برنامه جديد گروه مديريت صنعت شوينده ارزيابي پيشرفت شركت ها در زمينه تحقق اهداف و دستيابي به بودجه پيش بيني شده  براساس شاخص هاي كليدي عملكرد و متناسب با فعاليت هر شركت صورت مي پذيرد؛ ايجاد كميته هاي مديريتي  و به ويژه “كميته نوآوري و توسعه محصول” را يكي از مهمترين راهكارهاي دستيابي به موفقيت برشمرد.

در اين نشست مسعود مدني سرپرست شركت صنايع بهداشتي ساينا نيز ، حضور آقاي شكور را در جايگاه سرپرستي هلدينگ شوينده بسيار اميد بخش عنوان نمود و با اشاره به  آگاهي ايشان به مسائل ، موانع و همچنين فرايندهاي موجود در اين صنعت كه برخواسته از سابقه مديريتي و دانش فني آقاي شكور در كارخانجات و شركت هاي بزرگ شوينده و بهداشتي است؛ همگرايي ايجاد شده در اين دوره را مغتنم دانست و از روانسازي روابط و تعاملات بين شركت ها و همچنين هدف گذاري مطلوب براي تحقق سودآوري شركت ها به عنوان دستاوردهاي كوتاه مدت  حضور سرپرست جديد هلدينگ مديريت صنعت شوينده نام برد.

اين گزارش مي افزايد؛ عباس شكور پس از جلسه هم انديشي با اعضاء هيئت مديره ساينا ، ضمن حضور در واحدهاي مختلف ستادي اين شركت  و مصاحبت و گفتگو با همكاران، از تلاش و فعاليت تمامي كاركنان ساينا در كارخانه و دفتر مركزي قدرداني نمود.

گالری تصاویر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --