اخبار

ساينا سیستم های مدیریتی خود را به‌روز مي‌كند

     شرکت صنایع بهداشتی ساینا سیستم مدیریت یکپارچه IMS و دیگر سیستم های مدیریتی خود را به‌روز رسانی می‌کند.

به گزارش روابط عمومی ساینا ، کلیه برنامه ها و اهداف این مجموعه بهداشتی در قالب فرایند ها ، روش های اجرایی و دستورالعمل های سیستم های مدیریت کارآمد  از جمله سیستم مدیریت یکپارچه IMSپیاده سازی و اجرا می‌گردد.

شرکت ساینا به موازات بازنگری در اسناد و روش های اجرایی سیستم مدیریت یکپارچه که با مشارکت یکی از بزرگترین موسسات صاحب نام در این زمینه صورت می‌پذیرد؛ به روز رسانی سیستم مدیریت کیفیت آزمایشگاه ISO/IEC17025:2017، سیستم مدیریت انرژی ISO50001:2018و سیستم رضایت مشتریISO10001-4را در دستور کار خود قرار داده است.

در همین رابطه الزامات آموزشی هر سیستم به صورت مجزا در ۲ بخش آموزش های عمومی و اختصاصی و در سطوح مختلف نیروهای انسانی کارخانجات ساینا اجرایی و نقشه فرایندهای سازمانی و مستندات این فرایندها متناسب با هریک از این سیستم ها تدوین و به واحدهای مربوطه ابلاغ گردیده است.

این گزارش می افزاید، از مهم ترین سرفصل های عملیاتی در پیش ممیزی و ممیزی های خارجی انجام گرفته برای استقرار این سیستم ها می‌توان به بررسی نقشه فرایند، تدوین و ارائه روش های اجرایی، مطابقت هر فرایند با سند استراتژی سازمان، تعیین ریسک های فرایندی و تدوین خط‌‌ مشی سازمان اشاره نمود.

گفتنی است مجتمع صنعتی ساینا واقع در شهرستان ابهر در حال حاضر با بیش از ۱۶۰ نفر نیروی انسانی جوان وماهر ،وتوليد وعرضه ده ها برند شناخته شده در بخش شوینده خانگی همانند مایع ظرفشویی گلی ، مایع ماشین لباسشوئی سپید، انواع نرم کننده های لباس سپید، انواع شیشه شو ها و … یکی از مهم ترین کارخانجات فعال و پیشرو در استان زنجان محسوب می‌شود که به بهره گیری از جدید ترین متد و سیستم های نوین مدیریتی در صدد عرضه جدید ترین و با کیفیت ترین محصولات شوینده خانگی می باشد تا گام بلندی در زمینه توسعه بازارهاي مصرف داخلي و خارج از مرزهای کشور بردارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *