اخبار

فرمانده سپاه زنجان در بازديد از ساينا : توسعه پايدار ، در گرو اعتلاي توليد ملي است

فرمانده سپاه استان زنجان به همراه هيئتي از خطوط توليد كارخانجات صنايع بهداشتي ساينا بازديد نمود و پاي صحبت كاركنان اين شركت نشست.

 

     به گزارش روابط عمومي شركت ساينا ؛ سردار جهانبخش کرمی، فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان به همراه هيئتي متشكل از فرماندهان سپاه استان و شهرستان ابهر ، پنجم خرداد ماه از فرايند توليد محصولات شركت صنايع بهداشتي ساينا بازديد نمودند و از نزديك در جريان توليد انواع محصولات شوينده خانگي قرار گرفتند.

فرمانده سپاه استان زنجان در نشست جانبي اين بازديد كه در سالن اجتماعات كارخانه ساينا برگزار شد، در جمع مديران و كارشناسان اين شركت با اشاره به اينكه امروز جبهه اصلي جهاد و مبارزه ، عرصه توليد و اعتلاي توليد ملي است؛نامگذاري سال ۱۴۰۱ تحت عنوان «سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» از سوي مقام معظم رهبري (مدظله العالي) را تاييد و تاكيدي بر اهميت موضوع توليد عنوان نمودند و ابراز داشتند وظيفه همه ما در بخش هاي مختلف پشتيباني و مشاركت جدي در بخش صنعت است و با تقويت توليد ملي است كه توسعه پايدار براي ايران اسلامي حاصل مي شود.

سردار كرمي در بخش ديگري از سخنان خود اضافه نمود:  از شركت ساينا در سطح استان به نيكي ياد مي شود و علت حضور امروز بنده و همكارانم نيز در همين راستا است؛ تا از تلاش شبانه روزي مديريت و كاركنان ساينا بويژه در دوران كرونا قدرداني نماييم.

در ادامه اين نشست سرهنگ احمدي تبار فرمانده سپاه شهرستان ابهر نيز ضمن تاكيد بر  ماندگاري خدمات ارزنده شركت ساينا در دوران همه گيري كرونا  ،توليد محصولات ضدعفوني كننده اين شركت را مايه آرامش جامعه استان برشمرد و از كمكهاي اين شركت به اقشار آسيب پذير شهرستان به نيكي ياد نمود.

اين گزارش مي افزايد؛ در ابتداي اين نشست فيروز ميرزايي مدير اداري كارخانجات ساينا ضمن خوشامد گويي به ميهمانان ، گزارش مبسوطي از تاريچه فعاليت شركت و تنوع محصولات  و برندهاي توليدي شركت ساينا ارائه نمودند.

گالری تصاویر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --