اخبار

مدير عامل شركت مديريت صنعت شوينده توسعه بهشهر: توسعه حداكثري در گرو نيروي انساني توانمند و ارزش آفرين است

[vc_row][vc_column][vc_column_text]كارخانه صنايع بهداشتي ساينا روز سه شنبه ۲۶ مهرماه ميزبان مدير عامل شركت مديريت صنعت شوينده توسعه صنايع بهشهر بود.

به گزارش روابط عمومي ساينا ؛ در اين بازديد يك روزه و نشست جانبي آن كه با حضور اعضاء هيئت مديره ، مديران و سرپرستان شركت ساينا برگزار شد ؛ عباس شكور مدير عامل شركت مديريت صنعت شوينده توسعه صنايع بهشهر ، ضمن اظهار خرسندي از حضور دوباره در مجموعه توليدي ساينا ، توانمندي توليد انواع مايعات شوينده اعم از شوينده ظروف و البسه با برندهاي نام آشنايي چون گلي و سپيد را يك فرصت ويژه و مزيت رقابتي براي ساينا برشمرد كه با توجه به كوچك شدن بازار مصرف پودرهاي شوينده طي سالهاي اخير ، توسعه و رشد همه جانبه اين توليدات مي­تواند در كانون توجه برنامه ريزي و توسعه پايدار شركت قرار گيرد.

مدير عامل گروه مديريت صنعت شوينده توسعه صنايع بهشهر در بخش ديگري از سخنان خود كه در جمع اعضا هيئت مديره و مديران و سرپرستان شركت ساينا ايراد شد ؛ افزود : خوشبختانه در هلدينگ بزرگ توسعه صنايع بهشهر از ابتداي تاسيس تا  امروز به زيرساخت­هاي كم نظيري انديشيده و سپس ايجاد شده است ،كه اين زيرساخت­ها مجموعه قدرتمند توسعه بهشهر را از بسياري رقبا متمايز مي كند.

مدير عامل شركت صنعت شوينده توسعه صنايع بهشهر ادامه داد ؛ امروز به پشتوانه داشتن اين زيرساخت هاي ارزشمند ؛ طراحي ، خلق و عرضه محصولات جديد با هدف تصاحب حداكثري بازار داخلي و صادراتي ، يك الزام حياتي است و به همين منظور در صدد هستيم، طبق برنامه پيش بيني شده با شركت به­پخش ، لاين اختصاصي با هدف عرضه مويرگي محصولات و برندهاي جديد به زودي راه اندازي شود.

عباس شكور در نشست صميمي خود با مديران شركت ساينا ؛ با اشاره به اهميت اجراي برنامه هاي توسعه اي در هر يك از شركت ها و بهره گيري هدفمند از زير ساختهاي موجود ، نقش نيروي انساني توانمند و ارزش آفرين را در راه نيل به اين هدف حائز اهميت برشمرد.

اضافه مي شود؛ در ابتداي اين نشست ، مسعود مدني سرپرست شركت ساينا ضمن خوش آمدگويي به مدير عامل گروه مديريت صنعت شوينده توسعه صنايع بهشهر ، از اهتمام و تلاش شبانه روزي تمامي مديران و كاركنان شركت ساينا براي تحقق بودجه پيش بيني شده در سال مالي جاري و دستيابي به سودآوري مناسب و كسب رضايتمندي سهامداران خبر داد.

يادآور مي شود ، در پايان اين برنامه ؛ دكتر عباس شكور به همراه اعضاء هيئت مديره ساينا از دپارتمانهاي مختلف و خطوط توليدي شركت ساينا بازديد نمود و با كاركنان خطوط توليدي و عملياتي ساينا به بحث و تبادل نظر پرداخت.[/vc_column_text]

گالری تصاویر

[/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column] [/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *