اخبار

مدیرعامل ساينا مدير نمونه استان زنجان شد.

[vc_row][vc_column][vc_column_text]      مدیر عامل شرکت ساینا از سوی کمیته کارگری و کارآفرینی شهرستان ابهر جزو مدیران نمونه در سطح استان زنجان انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ساینا، همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مراسم انتخاب مدیران و کارگزاران نمونه شهرستان ابهر از سوی اداره کار،رفاه و امور اجتماعی این شهرستان برگزارشد.

در این مراسم که مدیران کل استان زنجان ،امام جمعه ، فرماندار و جمع کثیری از مدیران و کارآفرینان صنعتی و تولیدی این شهر حضور داشتند پس از سخنرانی دکتر حیدری فرماندار و دیگر مقامات ابهر، به مدیران نمونه عرصه صنعت و تولید لوح تقدیر اهداء گردید.

این گزارش می افزاید مهندس بهنام عزت نژاد مدیر عامل شرکت صنایع بهداشتی ساینا از سوی کمیته کارگری و کارآفرینی ستاد تعالی کسب و کار شهرستان ابهر به عنوان مدیر نمونه صنعتی انتخاب و لوح تقدیر ویژه دریافت نمود.

شايان ذكر است شركت ساينا با دارا بودن بيش از 160 پرسنل وچندين خط توليد مواد شوينده با توليد محصولاتي چون مايع ظرفشويي گلي ،مايع ونرم كننده ماشين لباسشويي سپيد ،پريمكس و…جزو يكي از اثرگذارترين كارخانجات اشتغالزا وصنعتي استان زنجان محسوب مي شود.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column]

گالری تصاویر

[/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column] [/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *