اخبار

مدیرعامل ساینا: به پخش یک مزیت بزرگ رقابتی برای گروه است

محمد نظری مدیرعامل شرکت صنایع بهداشتی ساینا در نشستی با بهروز پور محمدی مدیرعامل هلدينگ به‌پخش ، وجود این مجموعه ريشه دار را یک مزیت رقابتی براي گروه شوينده دانست.

به گزارش روابط عمومی شرکت ساينا    ؛ بهروز پور محمدی مدیرعامل شرکت به پخش در این نشست و هم انديشي صميمي که در پایان هفته اول مرداد ماه  در دفتر مركزي ساينا انجام شد ؛ ضمن اعلام آمادگي هلدينگ به پخش براي عرضه همه جانبه محصولات متعدد ساينا ، افزود : شرکت مادر تخصصی به پخش با سابقه بیش از نیم قرن رهبری صنعت پخش کشور، در حال حاضر با ساختاری نوین از تمام توان و امکانات خود برای پخش حداکثری و مویرگی تولیدات شوینده در خانواده بزرگ مدیریت صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر بهره خواهد گرفت.

محمد نظري مديرعامل شركت صنايع بهداشتي ساينا نيز ضمن خيرمقدم به مديرعامل به‌پخش وهيئت همراه و قدردانی از تلاش كاركنان خدوم اين مجموعه ريشه دار وبزرگ ؛ وجود این ناوگان گسترده و پویا را یک مزیت رقابتی ارزنده برای ساینا و ساير شركت هاي توليد كننده گروه عنوان نمود.

مدیرعامل شرکت صنایع بهداشتی ساینا؛ تعداد و تنوع محصولات شوینده خانگی در ساینا را بسیار زیاد و متنوع برشمرد و اظهار امیدواری نمود با تولید محصولات با کیفیت و تعامل هم جانبه بین مدیران شرکت ساینا و هلدينگ به‌پخش شاهد توسعه هرچه بیشتر سهم بازار در بازار داخل و کشورهای همجوار باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --