اخبار

مهندس عزت نژاد: موفقیت حاصل کار گروهی است.

مهندس عزت نژاد: موفقیت حاصل کار گروهی و هم افزایی است.

مدیرعامل جدید شرکت ساینا در مراسم معارفه خود ، مهمترین اصول برای تحقق ماموریت سازمان را تشریح نمود .

به گزارش روابط عمومی این شرکت ، مهندس بهنام عزت نژاد مدیرعامل جدید شرکت صنایع بهداشتی و شوینده ساینا در مراسم معارفه خود که با حضور مدیرعامل هلدینگ مدیریت صنعت شوینده ، اعضاء هیئت مدیره جدید ساینا و تمامی مدیران و سرپرستان مجموعه در محل کارخانه برگزار شد، ضمن خیر مقدم به میهمانان مراسم با اشاره به  قدردانی جمعی مدیران و کارگران ساینا از مهندس کرمی مدیر عامل قبل شرکت،اظهار امیدواری نمود دعای خیر شما بدرقه راه ایشان در منصب جدید باشد و آرزو دارم در پایان دوره مدیریت اینجانب نیز برای موفقیت ها و پیشرفتهای فردایمان که در سایه هم افزایی یکایک مدیران و کارگران حاصل می شود، جشن بگیریم.

مهندس عزت نژاد با تأکید بر اهمیت بالای مشارکت عمومی یکایک مدیران و کارگران مجموعه در موفقیت سازمان ، هم افزایی و همراهی اعضاء هیئت مدیره شرکت و همه اعضاء خانواده بزرگ ساینا رابا  مدیرعامل سازمان ،تنها راهکار پویایی و تعالی مجموعه ساینا برشمرد و افزود جایگاه ارزنده شرکت  ساینا که امروز شاهد آن هستیم نتیجه خلاقیت و تلاش های شبانه روزی مدیراني  همچون مهندس فروزش ، مهندس صفوی نژاد و مهندس کرمی و همه مدیران ،کارشناسان و کارگرانی است که از ابتدای تاسیس تاکنون اجازه نداده اند چرخ تولیدات شرکت متوقف شود .

مدیرعامل شرکت ساینا با بیان اینکه مجموعه ساینا در حال حاضر یک شرکت موفق است ؛ افزود برنامه هیئت مدیره جدید سرعت بخشی هرچه بیشتر به حرکت قطار تولیدات شرکت می باشد و مصمم است  با همین ترکیب فعلی منابع انسانی که سرمایه های اصلی شرکت محسوب می شوند و سال ها برای آموزش و مهارت آنان هزینه گردیده موفقیت‌های روز افزون و سهم بازار بیشتری را برای شرکت کسب نماییم .

مهندس عزت نژاد با ابراز خرسندی از اینکه ترکیب مدیریتی و کارگری شرکت ساینا بسیار جوان است تاکید نمود با اعتقاد کامل ، انگیزه ،نیرو و خلاقیت جوانان را بهترین تکیه گاه برای تحقق برنامه‌های مجموعه می دانم و باور دارم  که مدیران ارشد  میهمان چند ماهه یا چند ساله شرکت هستند . به عبارتی صاحبان اصلی و ماندگار شرکت همین مدیران میانی و کلیه کارگران مجموعه می باشد که با جان و دل و پیوسته برای  پویایی آن تلاش می کنند.

مدیرعامل جدید شرکت ساینا  با اشاره به شعار محوری گروه توسعه ی ملی، چهارمین محور آن  که همان«انجام درست کار درست »است را بسیار مهم و عمل به آن را بسیار راه گشا برشمرد که می‌تواند  سرلوحه برنامه‌ریزی و کار همه کارکنان شرکت ساینا قرار گیرد .

وی ادامه داد  رعايت حقوق ذینفعان شرکت ساینا اعم از سهامداران، مشتریان خرد و کلان ، تامین کنندگان و به طور کل عموم مردم جامعه  برای مدیریت شرکت از درجه اهميت بالايي برخوردار است و همه ما موظفیم  دست در دست هم  نه تنها اجازه ندهید که فرآیند تولید و عرضه در این شرکت به نفس نفس  افتد؛ بلکه با عزمی راسخ و همتی جمعی و مشارکت عمومی توسعه پایدار را برای شرکت ساینا رقم بزنیم .

مهندس عزت نژاد در پایان سخنان خود  ضمن تاکید بر ضرورت حفظ حرمت و عزت نفس کارگران شرکت و رعایت این اصل مهم در روابط مدیران با کارکنان ، پرهیز از هرگونه التهاب و عصبانیت و به تبع آن ایجاد فضای مملو از آرامش و احترام را در روابط همه مدیران، کارشناسان و کارگران خواستار شد.

این گزارش می افزاید در ابتدای این مراسم تودیع و معارفه مهندس عزت نژاد  همراه همه مدعوین و مدیران مجموعه هلدینگ صنعت شوینده و مدیران شرکت ساینا همچنین مدیرعامل سابق شرکت از تمام دپارتمان ها و بخش های تولید بازدید نموده و در این بازدید توضیحات کاملی در مورد ابعاد کمی و کیفی تولید ،ماشین آلات ، مواد اولیه و بقیه بخش ها توسط مهندس حسینی مدیر کارخانه شرکت ساینا ارائه گردید .

گالری تصاویر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --