اخبار

مهندس محمدرضا فلاح، سرپرست شرکت توسعه صنایع بهشهر: مهم‌ترین هدف، ضرورت بهبود وضعیت تولید شرکت‌هاست

[vc_row][vc_column][vc_column_text]به گزارش بیدنا به نقل از مدیریت ارتباطات و اطلاع‌رسانی شرکت توسعه صنایع بهشهر، مهندس محمدرضا فلاح سرپرست مدیریت این شرکت با اشاره به جایگاه ویژه و مؤثر هلدینگ توسعه صنایع بهشهر در اقتصاد ملی، نقش آن را با توجه به نوع فعالیت شرکت‌های زیرمجموعه بسیار استراتژیک دانست.

وی با اشاره به اینکه نوع فعالیت این هلدینگ با رزق و روزی شهروندان ارتباط مستقیم دارد، گفت: این موضوع به علت ارتباط تنگاتنگ شرکت با مصرف‌کنندگان از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است. به همین منظور باید با استفاده از نیروهای زبده و حرفه‌ای و مشورت همه مدیران دلسوز، توسعه صنایع بهشهر را به جایگاه رفیع و شایسته خود برسانیم.

مهندس فلاح، هلدینگ توسعه صنایع بهشهر را یک صنعت ملی برشمرد که بازیابی موقعیت برجسته و شایسته آن به توجه ویژه در همه ارکان مدیریتی هلدینگ و سایر شرکت‌های تابعه نیاز دارد.

نایب رییس هیأت مدیره شرکت توسعه صنایع بهشهر یکی دیگر از دغدغه‌های جدی و مهم خود را ارتقای سطح رفاه نیروی انسانی به عنوان خط مقدم شرکت دانست و افزود: رویکرد جدی مدیریت جدید شرکت، رشد و توسعه دانش و آموزش و رفاه منابع انسانی با هدف پرورش نیروی انسانی کارآمد خواهد بود.

وی ادامه داد: یکی از اقداماتی که به طور جدی در پی گرفتن مجوز اجرای آن هستم، افزایش سقف بیمه در جهت رضایتمندی پرسنل است. خیال کارکنان باید راحت باشد که اگر خدای‌ناکرده دچار بیماری شده و مشکل پزشکی داشتند، دیگر دچار مضیقه مالی نشوند و دغدغه اضافه نداشته باشند.

سرپرست شرکت توسعه صنایع بهشهر با بیان اینکه برای بهبود وضعیت هلدینگ با تمام توان تلاش خواهد کرد، از همه مدیران هلدینگ و شرکت‌های تابعه خواست که به منظور محقق شدن تمامی اهداف مدنظر بر بهبود تولید متمرکز شده و اقدامات لازم را مدنظر قرار دهند؛ چرا که برای اجرای برنامه‌ها، تولید رقابتی و داشتن استراتژی بهبود بسیار مهم است.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *