اخبار

پیام مدیرعامل گروه توسعه ملی به مناسبت حماسه حضور ٢٨ خرداد

به نام خدا

“روز انتخابات؛ روز ملت ایران است”. مقام معظم رهبری(مدظله العالی)

٢٨ خردادماه؛ که نمایان‌گر حضور غرورانگیز ملت حماسه ساز ایران اسلامی بود، برگ زرین دیگری از دفتر رشادت و وفاداری به انقلاب اسلامی و آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری مدظله العالی را رقم زد.

آری؛ به حق، این حضور گسترده که باشکوه و آگاهی آحاد مختلف مردم در لبیک به ندای ارزشمند رهبری معظم انقلاب رقم خورد مایه مباهات، نماد اتحاد، انسجام و قدرشناسی از شهداء سرافراز بویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، جانبازان، آزادگان، ایثارگران و اعتقاد عمیق به مکتب اسلام بوده که یاس و ناامیدی دشمنان انقلاب و اسلام را به همراه داشته است.

اینکه به فضل الهی انتخابات با این حضور مردمی برگزار شد، خود می‌تواند پشتوانه محکمی باشد تا رئیس جمهور منتخب مردم نیز با تمام توان در پیشبرد اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی گام بردارد.

از حضور و نقش آفرینی‌های همکاران خدوم و همیشه درصحنه گروه توسعه ملی نیز که نقش هرچند کوچکی در خلق این حماسه پرافتخار داشتند، تشکر و قدردانی نموده و این جشن و به تعبیر شایسته مقام معظم رهبری مدظله العالی این “روز ملت” را به معظم له و منتخب مردم تبریک و شادباش عرض می نمایم.

امید است در سال های پیش رو در راه تحقق اهداف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی نظام اسلامی در سایه رهنمودهای ارزشمند مقام معظم رهبری مدظله العالی بیش از پیش اثرگذار باشیم.

امیر تقی خان تجریشی – مدیرعامل گروه توسعه ملی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --