اخبار

متن پیام مدیرعامل به مناسبت سالروز تأسیس هلدینگ مدیریت صنعت شوینده

[vc_row][vc_column][vc_column_text]متن پیام عباس شکور به مناسبت سالروز تأسیس هلدینگ مدیریت صنعت شوینده به شرح زیر می‌باشد:

به نام خداوند جان و خرد

«تعالی سازمانی در گرو انتخاب‌های آگاهانه و ارزش‌مدار است.»

صفحۀ زرین دیگری از دفتر خانوادۀ همیشه‌سربلند صنعت شویندۀ کشور ورق خورد و بار دیگر، از پس نشیب و فراز ایام، به تجدید پیمان با ذی‌نفعان و مشتریان گرانقدر گروه مدیریت صنعت شوینده بهشهر مفتخر شدیم.

امروز، با محیطی روبه‌رو هستیم که سرعت تغییرات و شدت عدم اطمینان به دلایلی ازجمله جهانی‌سازی، تغییرات سریع فناورانه و درهم‌تنیدگی اقتصادی بیش از هر زمان دیگری است. در چنین محیطی، علی‌رغم اینکه فضای کسب‌وکار همواره رقابتیِ محصولات شوینده‌، آرایشی و بهداشتی از نوسان‌های جهانی مواد اولیه و مشکلات متعدد بنگاه‌های صنعتی در تلاطم بوده، نیاز است شرکت‌ها چابکی و توسعۀ نوآوری را همراه با راهبردهای رقابتی در سرلوحۀ اهداف سازمانی قرار دهند.

در عین حال، ما هم به‌عنوان هلدینگ حرفه‌ای و سرمایه‌گذاری تخصصی در این صنعت، گام‌به‌گام در جهت توسعه عملکرد شرکت‌های تحت مالکیت خود کوشیده‌ایم و تمام ابزارها و ظرفیت‌های خود را در جهت بازگرداندن آنها به سوی تعالی و پیشرفت به کار بسته‌ایم.

بر این باوریم که جایگاه هلدینگ شوینده تبلور و آینۀ تمام‌‌نمای شرکت‌های تولیدی تابعه است، پس برای رشد و تعالی در مسیر پرپیچ و خم رقابت، باید همچون یک خانواده بزرگ یکدیگر را حمایت کرده، دلسوزانه برای گذر از شرایط سخت و دشوار تلاش کنیم و فداکارانه اهداف سازمانی را در الویت کارها قرار دهیم.

در سایۀ الطاف خداوند منان، دوم آذرماه ۱۴۰۱، هجدهمین سال‌روز تأسیس شرکت مدیریت صنعت شوینده را گرامی می‌داریم و امیدواریم تلاش همکاران امین و متعهد این مجموعه قرین رضایت و اعتماد روزافزون ذی‌نفعان و مشتریان گرامی باشد و به پشتوانۀ این اعتماد، سایۀ سلامتی و بهداشت در جای‌جای کشور عزیزمان ایران گسترده شود.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *