اخبار

تجلیل از برگزیدگان فروش محصولات ساینا

  به گزارش روابط عمومی ساینا ؛ با برگزاری مراسمی از برگزیدگان «طرح غدیر ساینا» قدردانی به عمل آمد. طرح غدیر با هدف فروش حداکثری محصولات ساینا از اول اردیبهشت تا نیمه تیرماه  سال جاری همزمان با عید سعید غدیرخم انجام شد.

این مراسم با حضور مهدی محمدی عضو هیئت مدیره و معاون امور شرکتها و مجامع شرکت توسعه صنایع بهشهر، محسن الیاسی مدیرکل دفتر مرکزی حراست شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی ، حمید رضا حقی مدیر عامل شرکت مدیریت صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر و مرجان کریمان مدیر ارتباطات و اطلاع رسانی شرکت توسعه صنایع بهشهر و مدیران و کارشناسان فروش شرکت های به‌پخش و ساینا برگزار شد.

در این مراسم حقی، الیاسی و محمدی به ایراد سخن پرداختند. حقی ضمن اظهار خشنودی از عملکرد تولید و فروش بر ضرورت استمرار در شیوه های تشویقی تاکید کرد. الیاسی نیز در سخنانی به اهمیت به کارگیری شیوه های علمی و ضرورت رعایت هفت اصل در فروش را برای حاضران تشریح کرد و محمدی از تلاش‌های برگزیدگان این طرح قدردانی به عمل آورد.

در این مراسم  بهنام عزت نژاد مدیر عامل شرکت ساینا ضمن اشاره به فلسفه برگزاری طرح غدیر و برنامه ها و فعالیت های شرکت ساینا، ضرورت ارتباط و هم افزایی شرکت های تابعه گروه توسعه صنایع بهشهر و به خصوص  شرکت های تولیدی شوینده و به‌پخش رابه عنوان یک اصل انکار ناپذیر مطرح کرده و  تاکید کرد توجه دائمی  به همراه رعایت منزلت اجتماعی مدیران وعاملان فروش، بزرگترین راهبرد در برنامه فروش ساینا به حساب می آید.

وی افزود: هرگونه برنامه ریزی و تلاش در زمینه افزایش رضایتمندی این عزیزان ، تاثیر مستقیم و شگرفی در فروش محصولات و سودآوری  ساینا دارد.

در پایان این مراسم ؛ از ۲۸ برگزیده برتر فروش که از مراکز پخش  اردبیل، اصفهان، اهواز، تهران، زاهدان، زنجان، سمنان، کرمان، گناباد، مشهد و یزد بودند  با اهداء لوح سپاس و هدیه قدردانی شد.

شایان ذکر است، قبل از برگزاری مراسم اختتامیه طرح غدیر ، مدعوین و میهمانان در قالب یک برنامه دوساعته از خطوط مختلف ومتنوع تولید کارخانه ساینا و دپارتمانهای مختلف این مجموعه بزرگ تولیدی بازدید نموده و از نزدیک با فرایند تولید محصولات شوینده خانگی ساینا آشنا شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --