اخبار

با محصول جديد ساينا ، سبد پريمكس كاملتر مي شود

       شركت صنايع بهداشتي ساينا با توليد و عرضه يك  محصول جديد ديگر ، تنوع توليدات  سبد برند پريمكس را افزايش داد.

 

به گزارش روابط عمومي ساينا؛ واحد بازاريابي و فروش اين شركت،در آخرين روزهاي باقيمانده از فصل بهار در راستاي تكميل سبد محصولات پريمكس و افزايش سهم بازار اين برند، از توليد مايع لباسشويي البسه مشكي يا همان “مشكين‌شوي پريمكس خبر داد.

اين  محصول جديد پريمكس كه در گام اول در گراماژ يك كيلويي يا همان ۱۰۰۰گرمي طراحي ، توليد و به بازار ارائه مي شود ؛ به نيازمندي هاي مصرف كننده در زمينه شستشوي البسه هاي مشكي و تيره پاسخ مي دهد و گروه مايعات لباسشويي برند پريمكس را كامل مي كند.

جديدترين محصول شركت صنايع بهداشتي ساينا كه با بسته بندي و طراحي خلاقانه و قابل رقابت با ساير مشكين شوي‌هاي موجود در بازار وارد قفسه فروشگاه هاي بزرگ و كوچك مي شود؛ حاوي آنزيم سلولاز است كه اين آنزيم با زدودن كرك ها و گره هايي كه معمولا در حين شستشو در بافت پارچه ايجاد مي شود، موجب تازگي سطح پارچه بعد از شستشو مي گردد. همچنين اين مايع لباس از بافت و رنگ مشكي پارچه در مقابل شستشوهاي مكرر مراقبت نموده و بدون ايجاد رسوب و سفيدك بر روي پارچه ، موجب حفظ لطافت البسه بعد از شستشو   مي شود.

اين گزارش مي افزايد؛ باتوجه به رسالت شركت صنايع بهداشتي ساينا دال بر توليد محصولات با كيفيت  وسلامت محور، در موارد حائز اهميت همچون نوع و كيفيت اِسانس و آنزيم، از بهترين مواد موجود در فرايند توليد اين محصول جديد استفاده نموده و قصد دارد طراحي و توليد احجام ديگر اين محصول را  به عنوان فاز دوم برنامه توليد، عملياتي نمايد.

گالری تصاویر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --