اخبار

با مشاركت ساينا و به‌پخش؛ اولين هم انديشي بررسي شاخص هاي كيفي پريمكس برگزار شد

      شرکت صنایع بهداشتی ساینا اولین هم اندیشی بررسی شاخص های کلیدی سبد محصولات برند پریمکس را برای کادر فروش مرکز پخش تهران شرق برگزار نمود .

به گزارش روابط عمومی شرکت ساینا ، در این هم اندیشی که در روز سه شنبه ۱۹ دی ماه ۱۴۰۲ در سالن اجتماعات شرکت به پخش و با حضور مدیران و کارشناسان مرکز پخش تهران شرق برگزار شد؛ ابتدا علیرضا مروج معاون بازرگانی و بازاریابی و فروش شرکت ساینا ضمن ارائه آمار فروش سبد محصولات پریمکس در سال ۱۴۰۲ ، این موفقیت های بدست آمده در خانواده پریمکس را نشات گرفته از دو ویژگی رقابت پذیر این محصولات ، یعنی قیمت مناسب و کیفیت کم نظیر عنوان نمود .

علیرضا مروج در ادامه این هم اندیشی علاوه بر تشریح برنامه  جامع بازاریابی ساینا که نقش تعیین کننده ای در ایجاد فرصت های فروش و تشویق فروشندگان و مصرف کنندگان خواهد داشت ؛ اظهار امیدواری نمود شرکت ساینا در کنار توسعه برنامه های تبلیغاتی پیرامون برند پریمکس ، قصد دارد با عزم راسخ مراحل طراحی و تولید محصولات برند هوم لایف را نیز اجرایی نماید .

در ادامه این هم اندیشی عارفه کمپانی مشاور عالی تحقیق و توسعه شرکت ساینا و مدیر آزمایشگاه معتمد انجمن صنایع آرایشی ، بهداشتی و شوینده ایران با ارائه گزارش مبسوط و مستندی از شاخص های کیفی محصولات سبد پریمکس ، آنالیز کیفی محصولات پریمکس و مقایسه آن با سایر رقباي حاضر در بازار را برای کارشناسان فروش تبیین نمود .

در پایان این برنامه ، مدیران و کارشناسان فروش ، اطلاعات ارائه شده در هم اندیشی را بسیار مفید و ارزشمند ارزیابی نمودند و انتقال آن را ، راهکار و ابزاری کاربردی برای اقناع درست ذهن مشتریان نهایی و مصرف کنندگان دانستند .

این گزارش یاداور می شود ، شرکت صنایع بهداشتی ساینا در نظر دارد با همیاری و همراهی عالمانه شرکت به پخش ، برگزاری چنین برنامه های هم اندیشی را برای سایر مراکز پخش در تهران و ديگراستانها در دستور کار قرار دهد .

گالری تصاویر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --