اخبار

جهشی بی سابقه در شرکت توسعه صنایع بهشهر/۵۰ برابر شدن سود خالص تلفیقی

مرادی در مراسم رونمایی از محصول جدید شرکت پاکسان: پاکسان با کار تیمی مشترک موفقیت های بزرگ را تجربه می کند/روند کیفی سازی تولیدات شرکت های شوینده شتاب بیشتری می گیرد /پیش بینی جهش درآمد ارزی

مراسم رونمایی از پودر پرایم واش سپید با حضور مرادی مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر و مدیران عامل شرکت های پاکسان، مدیریت صنعت شوینده،گلتاش و ساینا برگزار شد.

به گزارش بیدنا، بهروز مرادی مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر در حاشیه مراسم رونمایی از پودر سپید (پرایم واش) شرکت پاکسان در جمع خبرنگاران گفت: پاکسان یکی از خوشنام ترین شرکت های شوینده ایران است و سهم قابل توجهی از بازار شوینده کشور را دارد.

وی با بیان اینکه  برندهای پاکسان سالهای متوالی لیدر بازار شوینده بوده اند تصریح کرد: نقطه قوت پاکسان حضور نیروهای متخصص و با کیفیت در بخش تحقیق و توسعه و کنترل کیفی این شرکت است که با مدیریت جدید تمرکز اساسی بر روی افزایش کیفیت و مناسب سازی قیمت صورت گرفته است.

مرادی با اشاره به تولید محصول جدید این شرکت گفت: پودر سپید پرایم واش با کیفیت بسیار بالا دارای بالاترین نمرات از انجمن شوینده و آزمایشگاه های استاندارد است.

مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر ادامه داد: آنچه که امسال در مجموعه پاکسان مشاهده کردیم تغییرات کیفی وسیع و افزایش تعداد برندها بوده است. با زحماتی که روی کیفیت محصولات انجام شده سال آینده این روند با شتاب بیشتری ادامه خواهد اشت.

وی با تاکید بر حمایت از تیم مدیریتی پاکسان ادامه داد: مدیران با سابقه پاکسان به نوعی نماد این شرکت محسوب می شوند و امروز مدیران ارزشمند، توانا، صاحب صلاحیت و متخصص از مجموعه پاکسان و صنعت شوینده در این شرکت جمع شدند تا با کار تیمی مشترک موفقیت های بزرگ را تجربه کنند.

مرادی با اعلام رضایت از عملکرد شرکت پاکسان در سال مالی جدید گفت: پاکسان امروز با پاکسان سال گذشته تفاوت های جدی در کیفیت و کمیت دارد و با ادامه این سبک مدیریت و با به کارگیری افراد صاحب صلاحیت و نیروهای متخصص که دغدغه شان پیشرفت و بهتر کردن زندگی همکاران و مردم است این شرکت سال آینده موفقیت های بیشتری را به دست خواهد آورد.

مرادی با بیان اینکه مسیر کیفی سازی شرکت های شوینده متوقف شدنی نیست تصریح کرد: با وجود مدیران تحول آفرین در شرکت های شوینده مسیر تحولی را با قوت ادامه می دهیم و اخبار خوشی را در پایان سال مالی از رشد تولید، فروش و سود خالص در صورت های مالی صنایع شوینده خواهیم داشت.

مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر همچنین در مورد اهمیت هم افزایی در شرکت های زیر مجموعه بهشهر گفت: در خصوص تحقیق و توسعه کارهای قابل توجهی صورت گرفته و تمرکز بر صادرات و تولید محصولات صادرات محور به عنوان استراتژی اصلی برای مجموعه صنعت شوینده تعیین شده است.

وی افزود: محصولات شرکت های شوینده وبشهر در بیشتر از ۲۰ کشور حضور دارد و این حضور قوی با یک جهش در درآمد ارزی در سال آینده همراه خواهد شد.

شهریار محمدی راد مدیرعامل شرکت پاکسان نیز گفت: با درک صحیح از نیازهای مصرف کنندگان و با حمایتی که از واحد های بازاریابی، تحقیق و توسعه ، کنترل کیفیت و نوآوری صورت پذیرفت ، متخصصان پاکسان توانستند به تولید محصول پودر سپید پرایم واش اهتمام بورزند.

مدیرعامل پاکسان تاکید کرد: که باتوجه به بازار سنجی ، بازار داری و بازار یابی های صورت پذیرفته مطمئن هستیم که این محصول مورد اقبال بسیار خوبی از سمت مشتریان قرار خواهد گرفت.

شایان ذکر است پودر سپید پرایم واش که با فرمولاسیون جدید و اختصاصی در شرکت پاکسان تولید می گردد علاوه بر قابلیت بیشتر در امر پاک‌کنندگی و لکه بری، دارای آخرین استانداردهای کیفیت و سازگار با محیط زیست می‌باشد که در راستای نیاز سنجی مشتریان و با هدف کسب سهم بیشتر از بازار پودر شستشو در کشور برای شرکت پاکسان تولید می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --