اخبار

خبر خوش مدیرعامل ساینا برای سهامداران/ فروش ۱۳۰۰ تن محصول صادراتی در شش ماه

عزت نژاد مدیرعامل شرکت ساینا با اشاره به اینکه عملکرد ۶ ماهه شرکت روند مثبتی داشته است افزود: با ادامه روند فعلی ۵ هزار تن از محصولات پریمکس در سال جاری به فروش خواهد رفت.

به گزارش بیدنا، عزت نژاد مدیرعامل شرکت ساینا در گفتگویی با اشاره به عملکرد شرکت ساینا در سالجاری گفت: بهترین دوره فروش محصولات پریمکس ماه های اخیر طی شده و حدود ۴۰۰ تن مایع ظرفشویی پریمکس فروش رفته که این عدد یک رکورد در حوزه فروش برند پریمکس محسوب می شود.
وی افزود: با ادامه روند فعلی پیش بینی می شود امسال حدود ۵ هزار تن از محصولات پریمکس به فروش برسد.
مدیرعامل ساینا با اشاره به اینکه محصول مشکین شوی پریمکس برای اولین بار روانه بازار شده است تصریح کرد: مایع شستشوی لباس های رنگی و نرم کننده سرخابی از جمله محصولات جدیدی است که به زودی به بازار خواهد آمد.
وی در مورد عملکرد شرکت ساینا در حوزه صادرات نیز گفت: فروش در خارج از کشور استمرار و افزایش داشته که نشان دهنده محقق شدن اهداف ساینا است.
عزت نژاد با بیان اینکه احیا برند پریمکس آغاز شده است ادامه داد: تلاش می کنیم برند پریمکس را در بازار قزاقستان معرفی و فروش آنرا تثبیت کنیم.
وی با بیان اینکه فروش ۳ میلیون دلار محصول صادراتی از اهداف اصلی صادراتی شرکت است ادامه داد: عملکرد شش ماهه نشان می دهد ۱۳۰۰ تن محصول صادراتی محقق شده است.
مدیرعامل ساینا با اشاره به دیگر برنامه شرکت طی ماه های پیش رو گفت: خرید برند گلی که از برندهای خوشنام قدیمی است به شرکت پاکسان پیشنهاد شده است.
عزت نژاد ادامه داد: بررسی های لازم برای بازسازی برند گلی بر اساس نیاز بازار انجام شده و طراحی جدید گلی نهایی شده است.
وی با بیان اینکه عملکرد شش ماهه شرکت ساینا بسیار درخشان بوده است ادامه داد: این عملکرد حاصل زحمات مجموعه کارگران و مدیران بوده و اگر با همین روند ۶ ماه اول پیش برویم و نقاط آسیب زا شناسایی و برطرف شود سود بالاتری نسبت به ارقام پیش بینی شده در شرکت ساینا محقق خواهد شد.
عزت نژاد در ادامه به اهمیت تبلیغات برای فروش محصولات اشاره کرد و گفت: برای فروش بیشتر تبلیغات به تنهایی کافی نیست و تداوم تامین محصول و حفظ کیفیت از عوامل مهم در فروش و برندسازی محسوب می شود.
وی در مورد راهکارهای شرکت ساینا برای بالا بردن فروش گفت: بازاریابی فروش متمرکز شده و از کادر فروش برتر شرکت به پخش قدردانی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --