اخبار

ساينا از ستارگان فروش پريمكس تجليل نمود

    شركت صنايع بهداشتي ساينا با مشاركت شركت به پخش در مراسم اختتاميه  طرح ستارگان فروش پريمكس ، از فروشندگان برتر اين طرح تقدير نمود.

به گزارش روابط عمومی ساینا ؛ اين شركت در راستاي اعتلاي فرهنگ فروش و انگيزه بخشي به مديران و كاركنان خلاق و پرتلاش مجموعه به پخش  ، پس از برگزاري موفق جشن طرح غدير در تيرماه سالجاري ، اين بار در روز دوشنبه يازدهم ديماه با برگزاری مراسم اختتاميه “طرح ستارگان فروش پريمكس ”  از برگزیدگان موفق كه بالاترين ميزان فروش  محصولات سبد پريمكس را  داشته اند؛ قدردانی به عمل آورد. طرح ستارگان فروش پريمكس  با هدف فروش حداکثری محصولات اين برند، از اول مرداد ماه تا پايان آذر  سال جاری با موفقيت كم نظير به اجرا در آمد.

این مراسم در فضايي آكنده به عطر سالروز حضرت صديقه طاهره (س ) و با حضور مرجان کریمان مدیر ارتباطات و اطلاع رسانی شرکت توسعه صنایع بهشهر، حميد رضا گليان معاون شركت به پخش ، بهنام عزت نژاد مدير عامل شركت ساينا ، پژمان مير هادي عضو هيئت مديره ساينا و جمعي از معاونين، مدیران ارشد و کارشناسان فروش شرکت های به‌پخش و ساینا برگزار شد.

در این مراسم  بهنام عزت نژاد مدیر عامل شرکت ساینا ضمن تاكيد بر ضرورت نهادينه سازي فرهنگ همدلي و هم افزايي بين تمام اركان شركت ساينا و تسري اين همدلي با مجموعه به پخش ، حفظ و ارتقاء مستمر كيفيت محصولات را اصل تغيير ناپذير و از اولويت هاي ماموريت صنايع بهداشتي ساينا عنوان نمود.

مدير عامل شركت ساينا در ادامه سخنان خود ، موفقيت هاي حاصل شده در مجموعه ساينا را نتيجه   تلاش و خلاقيت همكاران خود در واحد هاي مختلف شركت دانست و با ذكر نام تمام بخشها از همكارانش قدرداني نمود.

بهنام عزت نژاد ، برگزاري جشنواره هاي تجليل از فروشندگان برتر محصولات ساينا را يك برنامه مدون و هدفدار عنوان نمود و با اشاره به انتخاب و قدرداني ويژه از “سوپر استار” فروشندگان پريمكس ، بر اين مهم تاكيد نمود كه در صورت تحقق بودجه پيش بيني شده ساينا در سال مالي آتي ، جايزه سوپر استار منتخب سال پيش رو مبلغ  صد ميليون تومان در نظر گرفته شده است و در صورت تحقق استرس‌پلن فروش ( عبور از ۱۲ هزار تن) جايزه فروشنده برتر يا همان سوپر استار مبلغ دويست ميليون تومان خواهد بود.

گفتني است در ابتداي اين برنامه پس از خوش آمدگويي پژمان مير هادي عضو هيئت مديره شركت ساينا  به ميهمانان ؛ حميد رضا گليان معاون شركت به پخش پيرامون روند رو به رشد فروش محصولات پريمكس از سال ۲۰۲۰ تا كنون  و سير صعودي تعداد مشتريان اين محصول تا فتح قله هاي موفقيت در سال آتي  و موفقيت هاي پيوسته اين برند سخنراني نمود. و در ادامه  عليرضا مروج معاون بازاريابي ساينا با اشاره طرح ” ستارگان فروش پريمكس”پيرامون برنامه بازاريابي ساينا در سال پيش رو  و تحقق برنامه عرضه برند “هوم لايف” مطالبي ارائه و با اظهار اميدواري براي تحقق بودجه سال آتي شركت، از  مشاركت پذيري بالا و كار تيمي همكاران خود در ساينا تقدير نمود.

در ادامه اين جشن ؛كه همزمان با حال و هواي فرارسيدن روز مادر و روز زن برگزار مي شد ؛ با حضور هنرمندان صاحب نام عرصه اجرا ، موسيقي و كمدين كشور  لحظاتي شاد و به ياد ماندني  براي ميهمانان ثبت گرديد.

در پایان این مراسم ؛ از ۴۰ نفر برگزیده برتر فروش که در مراکز پخش  تهران ، زنجان ، زاهدان ، گناباد ،  كرمان ، يزد ، بوشهر ، سنندج ، اصفهان و اهواز  بودند ؛ با اهداء لوح سپاس و هدیه قدردانی شد.

شایان ذکر است، قبل از برگزاری مراسم اختتامیه طرح ستارگان فروش پريمكس ، مدعوین و میهمانان در قالب یک برنامه دوساعته از خطوط مختلف ومتنوع تولید کارخانه ساینا و دپارتمانهای مختلف این مجموعه بزرگ تولیدی بازدید نموده و از نزدیک با فرایند تولید محصولات شوینده خانگی ساینا آشنا شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --