اخبار

ساینا حاضر در خلیج فارس، پیشرو در آسیای میانه

با صادرات پریمکس برای اولین بار به عمان و ترکمنستان :

ساینا حاضر در خلیج فارس، پیشرو در آسیای میانه

شرکت صنایع بهداشتی ساینا به منظور توسعه مناطق صادراتی و حضور در بازارهای جدید، در رايزني با تجار کشورهای عمان و ترکمنستان موفق به توسعه بازارهای صادراتی خود به این دو کشور شد.

 

روابط عمومي شرکت ساینا با اعلام این خبر گزارش داد: حضور مستمر و با حجم بالای صادرات به این کشورها و سایر مقاصد صادراتی از اهداف استراتژیک ساینا است و با توجه به  اهميت برند سازی در این شرکت ، مایعات شوینده خانگی با برند  پریمکس به دلیل کیفیت بالا و بسته بندی جذاب برای مشتری،  نسبت به محصولات سایر رقبا از مزيت رقابتي بالاتري برخوردار است و پتانسیل حضور در کشورهای همسایه را داراست.

اين گزارش مي افزايد؛ شرکت ساینا ازجمله بزرگترین شرکت های ایرانی صادرکننده مایعات شوینده به کشورهای آسیای میانه از جمله قزاقستان و قرقیزستان می‌باشد و  ترکمنستان نيز با جمعیت حدود ۶٫۵ میلیون نفری و با فرهنگ مصرف مشابه با ایران ، یکی از مقاصد صادراتی از دست رفته شرکت ساینا در سالهای دور بوده که با سیاست قیمت گذاری صحیح و توليد محصولي متناسب با سليقه بازار هدف ، علی رغم فعالیت رقبا در بومی سازی تولید مایعات شوینده در آن کشور ، به جمع مقاصد صادراتی شرکت ساینا بازگشت.

گفتني است ؛ صادرات به کشور عمان به عنوان دروازه ورود به کشورهای شرق آفریقا و یمن همواره مورد تاکید شرکت توسعه صنایع بهشهر بوده و یکی از اهداف صادراتی شرکت ساینا  در سال ۲۰۲۴تحقق صادرات به این کشور بوده که با همت واحد بازاریابی خارجی ساینا محقق گردید و اکنون افزایش تجارت و صادرات به این کشور از جمله ماموریت های اصلی شرکت ساینا می باشد.

محموله صادراتی جدید ارسالی به عمان و ترکمنستان شامل انواع مایعات شوینده از قبیل: مایع لباسشویی، مایع ظرفشویی، مایع نرم کننده لباس و شیشه پاک کن می باشد و با توجه به مذاکرات صورت گرفته با این مشتریان و توسعه حداكثري محصولات صادراتی پريمكس در دستور کار شرکت ساینا قرار دارد.

شايان ذكر است كه واحد بازاريابي خارجي شركت ساينا در حال مذاكره نهايي براي حضور دومين برند اين مجموعه با نام تجاري ” هوم لايف” در بازار عمان مي باشد

گالری تصاویر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --