اخبار

ساینا دومحصول جدید از پریمکس را روانه بازار نمود

شركت صنايع بهداشتي ساينا با توليد و عرضه دو محصول جديد ديگر ، تنوع توليدات  سبد برند پريمكس را افزايش داد.

به گزارش روابط عمومی ساینا؛ واحد بازاریابی و فروش این شرکت،در اولین روزهای پاییزی در راستای تکمیل سبد محصولات پریمکس و افزایش سهم بازار این برند، از تولید دو محصول ویژه که در گروه شوینده البسه قرار می گیرد؛ خبر داد.

این دو محصول جدید پریمکس که شامل “مایع لباسشویی البسه رنگی و نرم کننده حوله و لباس” می شود؛ در احجام ۱۰۰۰و  ۲۷۰۰ گرمی ، تولید و روانه بازار شد تا به نیازمندی های مصرف کننده در زمینه شستشوی البسه های رنگی و افزایش لطافت و نرمی لباس و حوله  پاسخ دهد.

مایع لباسشویی البسه رنگی پریمکس به عنوان جدیدترین محصول شرکت صنایع بهداشتی ساینا در حوزه Fabric Care با بسته‌بندی و طراحی خلاقانه وارد قفسه فروشگاه‌های بزرگ وکوچک شد و انتظار می‌رود باداشتن ویژگی‌های بارزی چون: محافظت از بافت و رنگ البسه ، ایجاد رایحه دلپذیر و سازگاری با محیط زیست ،  موجب خلق یک تجربه خوشایند دیگر برای استفاده کنندگان از محصولات پریمکس گردد. گفتنی است این مایع لباسشویی حاوی آنزیم سلولاز است که این آنزیم با زدودن کرک ها و گره هایی که معمولا در حین شستشو در بافت پارچه ایجاد می شود، موجب تازگی سطح پارچه بعد از شستشو می- گردد و بدون ایجاد رسوب و سفیدک بر روی پارچه ، لطافت البسه را بعد از شستشو حفظ می‌کند.

بنابراین گزارش ، دومین محصول تولیدی این روزهای شرکت صنایع بهداشتی ساینا ، مایع نرم کننده حوله ولباس پریمکس است که با بهره گیری از تکنولوژی اسانس کپسوله ماندگاری رایحه را در انواع لباس و حوله طولانی نموده و با نرم کردن الیاف البسه ضمن افزایش دوام پارچه ، چین و چروک لباس را به مقدار قابل توجهی کاهش داده و اتوکشی البسه را برای مصرف کنندگان آسان می نماید.

این گزارش می افزاید؛ باتوجه به رسالت شرکت صنایع بهداشتی ساینا مبنی بر تولید محصولات با کیفیت  وسلامت محور، در مهمترین محورهای فرایند تولید کالا  همچون نوع و کیفیت اِسانس و آنزیم که مورد توجه مصرف کنندگان است؛ از بهترین مواد موجود در تولید این محصولات جدید استفاده نموده و قصد دارد با توجه به تحلیل نیاز مصرف کنندگان،  طراحی و تولید احجام متنوع  ، با کیفیت و شکیل  این گروه از محصولات را در دستور کار قرار دهد

گالری تصاویر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --