اخبار

عزت نژاد: افزایش ۵۰۸ درصدی سود ناخالص صنایع بهداشتی ساینا در هشت ماهه نخست سال

به گزارش بیدنا به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع بهداشتی ساینا، بهنام عزت نژاد، مدیرعامل این شرکت در دومین گردهمایی مدیران گروه توسعه ملی که با سرفصل “تامین مالی و سرمایه گذاری” برگزار شد، به ارائه گزارش عملکرد هشت ماهه این شرکت پرداخت.

عزت نژاد با اعلام افزایش ۲۰۵ درصدی فروش ریالی شرکت ساینا نسبت به دوره مشابه سال قبل، میزان فروش محصولات شوینده خانگی این شرکت را طی ۸ ماه گذشته ۴۶۶ میلیارد تومان اعلام نمود.

وی افزود: سود ناخالص شرکت ساینا در این دوره هشت ماهه ۱۴۰ میلیارد تومان است که نسبت به رقم ۲۳ میلیارد تومان سال قبل، معادل ۵۰۸ درصد رشد را نشان می دهد. همچنین، سود خالص این شرکت در این مدت به ۶۴ میلیارد تومان رسید که نسبت به دوره مشابه سال قبل، بیش از هزار درصد رشد داشته است.

عزت نژاد دلیل این رشد چشمگیر را هم‌افزایی و تعامل اثربخش بین مدیریت و کارکنان شرکت ساینا  و مشارکت همکاران مجموعه به بخش دانست.

وی در ادامه، بهترین راهکار تامین مالی را برای شرکت های کوچکی چون ساینا که در فرابورس حضور دارند، دریافت وام بانکی عنوان کرد و تاکید کرد که این راهکار نیز به دلیل دریافت سود حداکثری و بلوکه نمودن بخشی از مبلغ وام دریافتی توسط بانک ها ، شرکت هایی مثل ساینا را با مشکل مواجه می کند.

عزت نژاد در پایان این سخنرانی ضمن قدردانی از حمایت های مدیران ارشد گروه توسعه ملی و توسعه صنایع بهشهر، پیشنهاد نمود با هدف تقویت بنیه مالی شرکت های چابکی چون ساینا، سود به دست آمده و سالیانه آنها را به جای تقسیم بین سهامداران خرد و کلان، در قالب افزایش سرمایه شرکت لحاظ نموده تا در سایه این پشتوانه مالی، شرکت ها بتوانند گامهای بلندتری را بویژه در زمینه توسعه تولید و محصول بردارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --