اخبار

عضو جديد هيئت مديره ساينا منصوب شد

طی حکمی از سوی دكتر مرادي مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر (سهامی عام ) دائر بر معرفی عضو منتخب هیئت مدیره شرکت های گروه ، پژمان مير هادي به نمایندگی از طرف شركت  بهپاک در هیئت مدیره شرکت صنایع بهداشتی ساینا (سهامی عام) بعنوان عضو موظف منصوب شد

شایان ذکر است پژمان مير هادي پیش از این در پست معاونت سرمايه هاي انساني شركت صنايع بهداشتي ساينا مشغول به خدمت بوده و با حفظ سمت در جايگاه عضو موظف هيئت مديره اين شركت نيز مشاركت و همياري خواهد نمود.

پژمان مير هادي در كارنامه كاري خود  مسئوليت هايي چون :مدیر حقوقی ،مدیر و معاون منابع انسانی،معاون در امور شرکت ها ،مدیر عامل ،معاون امور اجرایی ، معاون اداری و مالی را در شرکت های دولتی و خصوصی ثبت نموده است .

مشارالیه در جلسه شورای مدیران شرکت ساینا ، حكم جديد خود را كه به امضاء دكتر مرادي مدير عامل هلدينگ بزرگ توسعه صنايع بهشهر مي باشد از دستان بهنام عزت نژاد مديرعامل شركت ساينا دريافت نمود.

امید می رود با عنایت به اختیاراتی که به موجب قانون تجارت و اساسنامه به اعضاء هیئت مدیره شرکت ها تفویض گردیده همراه وهم افزا با سایر اعضای هیئت مدیره این شرکت در نیل به اهداف تعیین شده ،بیش از پیش موفق باشند.

گالری تصاویر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --