اخبار

مدیر عامل ساینا؛ آماده استفاده از ظرفیت های کشور ترکیه برای تولید محصولات شوینده هستیم

عزت نژاد مدیرعامل شرکت ساینا با تشریح دستاوردهای نمایشگاه بیوتی اوراسیا ترکیه گفت: فرصت همکاری بسیار خوبی با کشور ترکیه در زمینه تولید محصول مشترک و ایجاد بازار مشترک محصولات شوینده وجود دارد.

به گزارش بیدنا، عزت نژاد مدیرعامل شرکت ساینا در گفتگویی اختصاصی با اشاره به سفر هیاتی از نمایندگان صنعت شوینده گروه توسعه صنایع بهشهر به کشور ترکیه برای بازدید از نمایشگاه بیوتی اوراسیا استانبول گفت: در این سفر از نمایشگاه بیوتی اوراسیا ترکیه در شهر استانبول بازدید و زمینه های همکاری با شرکت های بزرگ صنایع بهداشتی و شوینده ترکیه بررسی شد.

وی با اشاره به ویژگیهای نمایشگاه بیوتی استانبول گفت: نظم و انظباط خوبی در نمایشگاه برقرار شده و شرکت های شوینده و شرکت های تولید لوازم آرایشی و بهداشتی حضور فعالی در این نمایشگاه داشتند.

عزت نژاد با بیان اینکه حضور در این نمایشگاه  باعث شد دیدگاه های جدیدتری نسبت به صنایع شوینده کشور ترکیه کسب شود افزود: تصوری که پیش از این نسبت به بازار ترکیه داشتیم این بود که کیفیت محصولات در اولویت اول برای تولید کنندگان دارد ولی به نظر می رسد قیمت مناسب محصولات شوینده از اهمیت بالایی برای تولید کنندگان ترک برخوردار است که همین موضوع امکان همکاری مشترک با کشور ترکیه را در زمینه صادرات و تولید محصولات مشترک فراهم می کند.

مدیر عامل شرکت ساینا با تاکید بر اینکه ترکیه می تواند هدف صادراتی شرکت های شوینده بهشهر باشد ادامه داد: ارزیابی کاملی از بازار ترکیه انجام شده و توانایی های شرکت های مشابه شوینده مورد بررسی قرار گرفته است.

عضو هیات بازدید کننده از نمایشگاه بیوتی ترکیه با اشاره به بازدید از کارخانه ای در ترکیه گفت: از نکات جالب این کارخانه فعالیت به صورت تمام اتوماتیک بود به طوری که در این مجموعه ۴۵ نفر نیرو حضور داشت و از این تعداد ۱۲ نفر کارگر خطوط تولید و ۳۳ نفر نیروی ستادی و خدماتی از جمله انبار داری در آن فعال بودند.

عزت نژاد با اشاره به ظرفیت های بالای ترکیه گفت: فرصت همکاری بسیار خوبی با کشور ترکیه در زمینه تولید محصول مشترک و ایجاد بازار مشترک و حتی صادرات در ترکیه وجود دارد.

وی افزود: ترکیه بازار بالقوه ای دارد که باید ظرفیت های آن برای شرکت های شوینده بهشهر شناسایی شود.

عضو هیات بازدید کننده نمایشگاه بیوتی ترکیه با اشاره به اهمیت استفاده از تبلیغات گفت: یکی از موارد بسیار مهم در مورد شرکت های بزرگ شوینده حاضر در این نمایشگاه موضوع تبلیغات و سرمایه گذاری های بسیار زیاد در این حوزه است.

مدیرعامل شرکت ساینا ادامه داد: شرکت های بزرگ با شیوه های تبلیغاتی که دارند ذائقه بازار را تغییر می دهند و در نهایت محصول مورد نظر را روانه بازار می کنند.

وی با بیان اینکه استفاده از فرمولاسیون جدید از جمله مواردی است که باید جدی شمرده شود ادامه داد: مردم ترکیه نسبت به صنعت خودشان وفاداری بالایی دارند و صنعت چاپ و لیبل محصولات در این کشور فوق العاده است.

مدیرعامل شرکت با ارائه پیشنهادهایی برای استفاده حداکثری از ظرفیت های موجود در کشور ترکیه گفت: مذاکرات لازم برای دعوت از شرکت های بزرگ شوینده ترکیه برای سفر به ایران در حال انجام است.

وی افزود: همچنین باید راههای کاهش هزینه تولید و آینده بازار شناسایی شده و به سمت تولید محصولات سبز و محیط زیستی حرکت کنیم.

عزت نژاد در ادامه به مزایای تولید در کشور ایران پرداخت گفت: تولید در ایران نیز دارای مزیت های زیادی است از جمله هزینه تولید نسبت به رقیب کمتر است.نیروی انسانی متخصص و مجرب کافی وجود دارد.که این موارد می تواند فصل مشترک همکاری های اقتصادی با شرکت های کشور ترکیه قرار گیرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --