اخبار

مرادی در جشن بزرگ خانواده ساینا: شاخص ارزیابی هیئت مدیره ها، تحقق اهداف در سال مالی جدید است

جشن بزرگ خانواده کارکنان ساينا در روزهاي پاياني ماه شعبان المعظم، با حضور مدیر عامل شرکت توسعه صنایع بهشهر و مدیرعامل شرکت ساینا در شهرستان ابهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ساینا به نقل از بیدنا ، « جشن بزرگ خانواده ساینا» به بهانه قدردانی از یکسال همدلی و همراهی خانواده های گرانقدر و همیشه همراه کارکنان و تحکیم هرچه بیشتر رابطه خانه وکارخانه، در فضایی آکنده از مهربانی و صمیمیت با حضور بهروز مرادی مدیر عامل شرکت توسعه صنایع بهشهر، بهنام عزت نژاد مدیرعامل شرکت ساینا ،اعضاء هیئت مدیره ، مدیران ارشد ، کارکنان ساینا و خانواده های ایشان برگزار شد.

مرادی مدیر عامل شرکت توسعه صنایع بهشهر به عنوان سخنران اصلی این جشن، در ابتدا ضمن ادای احترام به مقام والای همه شهدای ایران زمین بویژه سردار سرافراز سپاه اسلام شهید محمد ابراهیم همت که مصادف با همین  روز یعنی ۱۷ اسفندماه سال ۱۳۶۲در عملیات خیبر به شهادت رسیدند؛ برگزاری چنین جشن باشکوهی را در شرکت ساینا بسیار پسندیده واثر بخش دانست و از خانواده کارکنان تجلیل و قدردانی کرد.

مدیر عامل شرکت توسعه صنایع بهشهر در بخش دیگری از سخنان خود از عملکرد کم نظیر و سودآور شرکت ساینا در سال مالی منتهی به آذر۱۴۰۲  به عنوان یک مجموعه پویا و سرآمد در بین گروه بزرگ توسعه صنایع بهشهر؛ قدردانی و با اشاره به برندهای تحت مالکیت ساینا و برنامه توسعه بازار این شرکت؛ بر عرضه محصولات جدید این مجموعه در سال پیش رو و توسعه بازار های صادراتی و راه اندازی خط تولید محصولات ایروسل یا افشانه ها تاکید نمود.

وی به پاس موفقیت های ساینا در سالی که گذشت ضمن تخصیص پاداش و عیدی به همه کارکنان این مجموعه به عنوان کارکنان نمونه،  با اهداء پاداش ویژه به همسران و فرزندان یکایک پرسنل ساینا از همراهی و همدلی آنان بطور خاص تجلیل کردند.

بهروز مرادی در ادامه افزود؛ مجموعه بزرگ توسعه صنایع بهشهر بیش از ۲۷ شرکت زیر مجموعه دارد و شرکت ساینا در سال مالی که گذشت توانست به لحاظ سودآوری و تحقق بودجه در بین این گروه بزرگ ، خوش بدرخشد و جا دارد از همه کارکنان و اعضاء هیئت مدیره ساینا تشکر کنم، ولی نکته حائز اهمیت برای هیئت مدیره همه شرکت های تحت پوشش توسعه صنایع بهشهر  این است که؛  ملاک ارزیابی  عملکرد آنان و مدیران عامل شرکت ها ، میزان موفقیت آنها در تحقق بودجه و اهداف تعیین شده در سال مالی پیش رو یا به عبارتی سال ۱۴۰۳ است. لذا انتظار می رود ؛ شرکت های این گروه بزرگ در سال پیش رو گامهای بلندتری را در مسیر تعالی پایدار و سودآوری بردارند.

در ابتدای این مراسم بهنام عزت نژاد مدیر عامل شرکت ساینا ؛ ضمن عرض خیر مقدم به همه میهمانان ،از همراهی،همدلی وصبوری همسران پرسنل که دوشادوش  شوهرانشان در پیشبرد امور خانواده وهمچنین شرکت، سهیم هستند ؛ قدردانی نمود و افزود ، وجود روحیه امید وسرزندگی در درون خانواده همکاران ، نتیجه تدبیر وصلابت همسرانی  است که ازتنگناه ها وگذرگاه های سخت وآسان زندگی هنرمندانه عبور می‌کنند وفضایی مملو از آرامش را برای اعضاء خانواده فراهم می نمایند.

بهنام عزت نژاد با اشاره به عزم جدی اعضاء هیئت مدیره شرکت ساینا در تحقق برنامه های سال مالی جدید، اظهار امیدواری نمود که در سایه لطف باری تعالی وهمت مثال زدنی کارکنان متعهد ساینا ، این شرکت بتواند به بودجه پیش بینی شده و اهداف پیش رو در سال جدید  جامه عمل بپوشاند.

گالری تصاویر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --