اخبار

همزمان با فرارسيدن روز جهاني كارگر: از كارگران نمونه ساينا تجليل شد

مديرعامل شركت صنايع بهداشتي ساينا  همزمان با فرارسيدن روز جهاني كارگر از كارگران نمونه دپارتمان هاي مختلف كارخانه ساينا قدرداني نمود.

به گزارش روابط عمومي ساينا ، در روز ۱۱ ارديبهشت مصادف با يكم ماه مي كه در تقويم جهاني به نام روز جهاني كارگر شناخته شده است؛  درمراسمي كه با حضور  مديران و كاركنان  كارخانه ساينا در سالن اجتماعات اين مجموعه و به مناسبت همين روز جهاني برگزار شد ؛ به ده نفر از كارگران شركت ساينا كه بر اساس سيستم ارزيابي عملكرد كاركنان به عنوان كارگران نمونه انتخاب شدند ؛ با اهداء لوح تقدير و هديه قدرداني شد.

اين گزارش مي افزايد ، سركار خانم زيبا حسينخاني از واحد منابع انساني

و آقايان:  عليرضا عزيزخاني از واحد كنترل كيفيت ، مهدي معروف خاني ، ابوالفضل كبيري ، محمد صالحي و عباس نصيري از واحد توليد ، فرهاد پور اصغري از انبار محصول ، قاسم آشوري از واحد خدمات ، عليرضا يوسفلي از واحد تاسيسات و بهروز حيدري از واحد انتظامات  لوح تقدير وهداياي خود را به عنوان كارگران نمونه همزمان با فرارسيدن روز جهاني كارگر دريافت نمودند.

شايان ذكر است در بخشي از لوح تقدير بهنام عزت نژاد مدير عامل شركت ساينا خطاب به كارگران نمونه اين مجموعه بهداشتي آمده است:

 

«در سالي كه از سوي مقام معظم رهبري (مدظله العالي) تحت عنوان سال “كاهش تورم و افزايش توليد”  نامگذاري شده است؛ خلاقیت، نوآوری و تلاش خالصانه و صادقانه شما در انجام مسئوليت و وظايف محوله  ، حدیث پر افتخار توسعه و بالندگي شركت توليدي ساينا و نویدبخش آینده‌ای روشن و درخشان برای تعالي صنعت و توليد ایران عزيز اسلامی است.
بدينوسيله ضمن تبریک روز جهانی کارگر و به پاس انتخاب شما به عنوان کارگر نمونه  شركت صنايع بهداشتي ساينا ، این لوح سپاس تقدیم می گردد»

گالری تصاویر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --