اخبار

پيام مدير عامل ساينا به مناسبت روز جهاني كار و كارگر

مدیرعامل شرکت صنايع بهداشتي ساينا در پیامی به مناسبت روز جهانی كار وکارگر، از تلاش‌های خالصانه و شبانه‌روزی همه کارگران معظم خانواده شرکت ساينا قدردانی نمود.

به گزارش روابط عمومي اين شركت ، بهنام عزت نژاد مدیرعامل شرکت صنايع بهداشتي ساينا در پیامی به مناسبت روز جهانی كار وکارگر، از تلاش‌های خالصانه و شبانه‌روزی همه کارگران خلاق و كوشاي خانواده بزرگ شركت ساينا قدردانی کرد. متن کامل این پیام به شرح زیر است:

                                                                            بسم الله الرحمن الرحیم

 

همکاران عزیز و تلاشگر شرکت صنایع بهداشتی ساینا

باسلام و تهنيت؛

همزمان با فرارسیدن روز جهانی کاروكارگر ضمن تبریک و تهنیت این روز بزرگ به تاسی از سیره عملی پیامبر گرامی اسلام حضرت ختمي مرتبت محمد مصطفی (ص) بر دست های افتخار آفرین شما خوبان بوسه می زنم.

خداوند متعال را شاکرم که بهترین سال های عمرم را در کنار مردان و زنان سربلند و غرور آفریني گذرانده ام؛ که به عنوان جامعه بزرگ کارگری پرچم دار توسعه و نیروی محرکه اقتصاد کشور بوده و با دستان هنرمند و فکرخلاقشان نه تنها چرخ صنعت و تولید ،که چرخ زندگی را در سرتاسر ایران عزیز اسلامی به حرکت در می آورند.

گرامیداشت روز جهانی کاروکارگر؛ فرصت مغتنمی است، تا اختصاصاٌ قدردان تلاش مضاعف و پشتکار همکاران عزیزم در شرکت صنایع بهداشتی ساینا باشم.بزرگ مردان و شیر زنانی که در نقطه‌ای از سرزمین هنرمندپرور زنجان و شهرستان ابهر گردهم

آمده اند تا با تولید بهترین محصولات شوینده به رسالت اصلی خود که همانا « حفظ بهداشت عمومی و ارتقاء سلامت جامعه» است، جامه عمل بپوشانند.

لذا ضمن سپاسگذاری از زحمات بی دریغتان دست یکایک شما همکاران ارجمند را به مهر می فشارم و امید دارم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) سال  “کاهش تورم و افزایش تولید” نامگذاری شده است؛در کنار یکدیگر و در سایه هم افزایی و همدلی شاهد رشد و توسعه بیش از پیش شرکت معظم ساینا باشیم.

خدایا چنان کن سرانجام کار                      تو خشنود باشی و ما رستگار

 

                                                                                                                                                              بهنام عزت نژاد

                                                                                                                       مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره  شركت ساينا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --