اخبار

پیام مدیرعامل وبشهر به مناسبت هشتادمین سالروز تاسیس شرکت توسعه صنایع بهشهر

مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر  به مناسبت هشتادمین سالروز تاسیس این شرکت پیامی منتشر کرد.

به گزارش بیدنا در متن پیام بهروز مرادی آمده است:

هشتاد سال پیش با نگاهی به آینده و ایمان به توانمندی‌های داخلی، شرکت توسعه صنایع بهشهر گام نخست را برای پیشتازی در صنعت و توسعه برداشت و از آن زمان تاکنون با دستاوردهای بیشمار در صنعت غذایی و صنعت شوینده به شهرت ملی رسید.

همانا در هشت دهه از عمر با برکت این هلدینگ، فراز و نشیب‌های بسیاری بوده، اما آنچه که دوام و استمرار موفقیت این مجموعه را شکل داده است، جسارت، نوآوری و ایمان راسخ به آینده‌ای روشن در کنار همفکری و تعهد شش هزار نفر از پرسنل زحمتکش و فهیم از جمله کارگران، مهندسان، کارمندان و مدیران است که هر یک به نوبه خود عهده‌دار مسئولیت‌های بزرگی بوده‌اند.

این شرکت با افتخار توانسته است که در طی این سال‌ها نام خود را به عنوان نماد پیشرفت و توسعه پایدار در صنعت ایران مطرح سازد و همواره با دیدگاه‌های راهبردی ، مسیری نو را ترسیم کند. لازم به ذکر است که این هلدینگ به عنوان یک شرکت بورسی، نه تنها نقش مهمی در اقتصاد کشور ایفا نموده، بلکه در رشد و آبادانی ایران عزیز کوشیده است.

نگاه این هلدینگ، همچون گذشته، به آینده‌ای همراه با امید و آرمان است و ما همگان با همت بلند و اراده‌ای آهنین، یکپارچه به پیش می‌رویم تا افق‌های جدیدی از پیشرفت و توسعه را برای میهن اسلامیمان میسر سازیم.

در پایان، با نگاهی به دستاوردهای چشمگیر سال گذشته که حاصل همفکری و تعیین راهبرد‌های جدید و همت والای همکارانم بوده است، ایمان داریم که سال‌های پیش رو پر از خبرهای خوش و موفقیت‌های بزرگ برای شرکت توسعه صنایع بهشهر و شرکت‌های زیرمجموعه خواهد بود.

از خداوند متعال برای همه همکاران و مردم شریف ایران، سلامتی، موفقیت و رسیدن به قله‌های افتخار را مسئلت می‌نماییم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --