اخبار

حضورساينا در نمايشگاه حلال كازان روسيه

ساینا از شركت هاي موفق و سوآور گروه مديريت صنعت شوینده توسعه صنايع بهشهر، با حضور در نمایشگاه حلال کازان روسیه و رونمایی از جدیدترین محصولات صادراتي خود، مشاركت همه جانبه اي در راستاي بازار حلال داشت.

این رویداد که با حضور پررنگ کشورهای مسلمان و فعالان اقتصادی این حوزه برگزار شد، فرصتی طلایی برای ساینا بود تا توانمندی‌ها و دستاوردهای خود را به نمایش بگذارد و زمینه‌های لازم برای گسترش صادرات به بازارهای جدید، به خصوص روسیه، را فراهم کند.

کاظم جلالی سفیر ایران در فدراسیون روسیه و علی باقری کنی معاون وزیر امور خارجه ایران ضمن بازدید از این نمایشگاه و دیدار با وزیر کشاورزی کشور روسیه با حضور در پاویون ایران در گفت ‌وگوی صمیمی با مدیران هلدینگ صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر و سایر صنعتگران و بازرگانان کشورمان، بر تلاش دوچندان برای بهره‌گیری از فرصت دوره طلایی مناسبات تهران – مسکو در راستای ارتقای مبادلات تجاری دوجانبه تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی این شرکت ؛ ساینا با درک صحیح از پتانسیل‌های بازارهای خارجی، برنامه‌ای استراتژیک و جامع برای توسعه صادرات خود به کشورهای همسایه، آسیای میانه و CIS در نظر گرفته است. حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی مانند حلال کازان، مي تواند گامی مهم در راستای تحقق این برنامه باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --