اخبار

ارزیابی داخلي جايزه تعالي پيشرفت در ساينا

      مجتمع صنایع بهداشتی ساینا در تاریخ ۲۰ و ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ میزبان ارزیابان داخلي جايزه تعالي پيشرفت با تاكيد بر  فرايندهاي  نت و تحقيق و توسعه مبتني بر مدل EFQM از معاونت برنامه‌ریزی شركت  توسعه صنایع بهشهر بود.

به گزارش روابط عمومي شركت ساينا؛ این ارزیابی كه عمدتاً بر فرایندهای نگهداری و تعمیرات و تحقیق و توسعه متمرکز بود؛ به سرپرستی آقای مرتضی فرهادي معاون برنامه‌ریزی گروه توسعه صنایع بهشهر و با همراهی چهار ارزیاب دیگر از جمله خانم نورین و آقایان: ایرانپور، سلیمان‌زاد و فرج‌زاده انجام شد.

مراسم افتتاحیه این ارزیابی با سخنرانی بهنام عزت‌نژاد مدیرعامل شرکت ساینا آغاز شد. وی ضمن قدردانی از حضور تیم ارزیابی، بر اهمیت این ارزیابی در بهبود و تعالی فرایندهای سازمانی تاكيد نمود. عزت‌نژاد همچنین به تعریف و استقرار واحد سیستم‌ها و روش‌ها، برنامه‌ریزی استراتژیک، تکمیل کادر واحد نت، و تحقق اهداف فرایندمحور و سیستمی شدن کل مجموعه پرداخت. او در ادامه به موفقیت‌های شرکت از جمله خرید برند گلی، ریبرندینگ آن، توسعه سبد محصولات پریمکس و صادرات این محصول و خلق برند جدید هوم لایف اشاره و پيرامون برنامه هاي پيش رو و آينده نگرانه واحد سيستم ها و روش هاي شركت ساينا مطالبي عنوان كرد.

در ادامه برنامه ارزيابي جايزه تعالي پيشرفت در شركت ساينا ، آقای فرهادی معاون برنامه‌ریزی گروه توسعه صنایع بهشهر نیز به بيان دستاوردها و اهداف ارزیابی پرداخت و تأکید کرد که پیاده‌سازی مدل تعالی سازمانی EFQM در ساینا و نهایتاً در سطح گروه توسعه صنایع بهشهر، گامی مهم در جهت بهبود و تقويت فرایندهای نگهداری و تعمیرات و تحقیق و توسعه در شركت هاي اين گروه است.

اين گزارش مي افزايد؛ طی این ارزیابی دو روزه، حوزه‌های مختلفی از جمله انرژی و منابع، برنامه‌ریزی، تحقیق و توسعه، منابع انسانی، مالی، بازرگانی،بازاریابی، نت، IT و HSE در مجتمع توليدي و بهداشتي ساينا مورد بررسی دقیق قرار گرفت وتیم ارزیابی نقاط قوت متعددی را در ساینا شناسایی کرد که از جمله آن‌ها می‌توان به نگرش فرایندی و استراتژیک مدیریت ارشد، دانش فنی پرسنل، اشتیاق به یادگیری در سرمايه هاي انساني ، هم افزايي بین واحدها، و استقرار مناسب الزامات HSE اشاره کرد.

يادآور مي شود این ارزیابی با هدف کشف و جمع‌بندی نقاط قوت و فرصت‌های بهبود و همچنین تعیین پروژه‌های بهبود شركت ساينا و در راستاي مدل تعالي سازماني انجام شد. كه  می‌تواند به عنوان راهکاری مؤثر در جهت بهبود مستمر و تعالی سازمانی در اين مجموعه توليدي  عمل کند.

گالری تصاویر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --