اخبار

مدیرعامل شرکت ساینا خبر داد: با تولید برند “هوم لایف”وارد بخش A پلاس صنعت شوینده شدیم

مدیرعامل شرکت صنایع بهداشتی ساینا با  معرفی برند جدید “هوم لایف” از حضور این شرکت در بازار شوینده هاي با كيفيت بسيار بالا خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ساینا به نقل از بیدنا، عزت نژاد، مدیرعامل شرکت صنایع بهداشتی ساینا، توضیح داد که شرکت ساینا در بخش های مختلف بازارهای شوینده‌ فعالیت دارد و محصولاتی چون گلی، برف، رخشا، و سپید از گذشته تاکنون در این شرکت  تولید شده و در ذهن مصرف کننده شناخته شده است.

مدیر عامل ساینا با اشاره به سبد محصولات برند”پریمکس” عنوان کرد: ” شرکت ساینا جهت حضور موثر در بازار شوینده ، برند پریمکس را توسعه داد؛ بطوری که این برند با کیفیت بالا ، قیمت بصرفه، طراحی و بسته‌بندی به روز موفق شد سهم بازار قابل قبولی را در این بخش از آن خود کند و این روند صعودی ، روز به روز سرعت بیشتری نیز خواهد گرفت.

عزت نژاد در ادامه به اهداف فروش پریمکس پرداخت و اضافه نمود: “در سال جاری، هدف فروش هفت هزار تنی برای محصولات پریمکس تعیین گردیده که با تلاش شبانه روزی همکاران ساینا تا پایان سال محقق خواهد شد. همچنین، برای افق پنج ساله، هدف فروش بیست هزار تنی برای این برند در نظر گرفته‌ شده و امیدواریم در سال‌های آینده با بازاریابی درست وتبلیغات مناسب، این هدف نیز محقق گردد و نام تجاری پریمکس نیز نقش مهمی در رشد فروش و سودآوری شرکت ساینا ایفا کند.

وی ادامه داد: “ساینا با طراحی و تولید برند “هوم لایف”وارد سگمنت A و A+ شده و سعی دارد تا در این بخش سهم بازاری مطلوب کسب کند. ایشان اضافه کرد؛ محصولات هوم لایف متنوع و با کیفیت خواهند بود.  در ابتدا چهار گروه محصول به بازار عرضه خواهد شد. اولین محصول هوم لایف نیز یعنی مایع ظرفشویی به صورت آزمایشی تولید گردیده و در حال آزمایش بازار و ارزیابی توسط واحدهای بازاریابی و فروش و همچنین کنترل کیفیت می باشد.

مدیرعامل ساینا افزود: “اولین محصول برند هوم لایف با کیفیت کم نظیر و در سطح محصولات خارجی در بازار داخلی عرضه خواهد شد. ما برای عرضه برند هوم لایف در بازار، توافقاتی با بخش‌های مختلف داشته‌ایم چون این محصول قیمت بالایی دارد و بیشتر در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و خاص به فروش خواهد رسید؛ برهمین اساس باید جهت توزیع کالا نیز استراتژی مناسبی اتخاذ شود.

عزت نژاد تصریح کرد: “با توجه به فرمولاسیون هوم لایف ، این محصول از نظر کیفیت، قدرت پاک‌کنندگی و اثربخشی بسیار برجسته بوده و ، در بسیاری از شاخص های کلیدی بهترین مایع ظرفشویی موجود در بازار خواهد بود. تیم تحقیقاتی ما به طور مستمر بررسی های های لازم بر روی فرمولاسیون محصولات را در دستور کار قرار داده است.

مدیرعامل ساینا در رابطه با امکان حضور این برند کلاس بالا در بازارهای صادراتی، افزود: با توجه به کیفیت، طراحی و بسته بندی ویژه مایع ظرفشویی هوم لایف و دیگر محصولات این برند، برنامه عرضه صادراتی محصولات این برند برای بازارهای فعلی و بازارهای جدید در دستور کار قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --