اخبار

مدیر کارخانه ساینا: برند جدید هوم لایف با ۴ نوع محصول تولید خواهد شد

راثی مدیرکارخانه شرکت ساینا با اعلام راه اندازی خط تولید برند جدید هوم لایف گفت: در برنامه توسعه این برند تولید چهار نوع محصول، مایعات ظرفشویی، لباس شویی، براق کننده شیر آلات و سفید کننده در دستور کار است.

راثی مدیر کارخانه شرکت ساینا در گفتگوی اختصاصی با بیدنا در مورد راه اندازی خط تولید برند هوم لایف در این شرکت گفت: محصولات برند هوم لایف بر اساس نیاز جامعه و پیرو برنامه هایی که سال گذشته دکتر مرادی برای شرکت ساینا به عنوان هدف تعیین کرده بودند در مدار تولید قرار گرفت.

وی افزود: واحد بازاریابی و واحد تحقیق و توسعه، شروع به تحقیقات و چگونگی تولید آن کردند و پس از اخذ مجوز از سازمان غذا و دارو موفق شدیم مایع ظرفشویی۷۵۰ گرمی برند هوم لایف را که رقیب پریل طلایی است استارت بزنیم.

وی با بیان اینکه این برند در دسته محصولات آی پلاس و دارای بهترین فرمولاسیون است تصریح کرد: در برنامه توسعه این برند تولید چهار نوع محصول مایعات ظرفشویی، مایعات لباس شویی، مایعات براق کننده شیر آلات و مایعات سفید کننده در دستور کار است.

وی در مورد عملکرد فنی این شرکت نیز گفت: در یکسال اخیر حدود ۱۵ پروژه بزرگ و کوچک را به سرانجام رساندیم. از جمله با تغییرات و افزایش مساحت ظرفیت تولید خط ژل صادراتی را ۷۲ درصد افزایش دادیم.

وی افزود: دو دستگاه تزریق ۱۳۰ و ۱۷۰ تنی به مجموعه اضافه شد و صد درصد درب های مورد نیاز در کارخانه تولید می شود.

مدیر کارخانه ساینا افزود: با اجرای این ۱۵ پروژه توسط همکاران بالغ بر ۷  میلیارد تومان صرفه جویی شده است.

راثی در مورد برنامه های دیگر این شرکت گفت: در قسمت اسپری های خوشبو کننده تولید برند مکتیس شرکت ساینا در برنامه های هدف قرار گرفته و در ماههای آتی به بهره برداری خواهد رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --