اخبار

ساینا به پاس موفقیت در تجاری‌سازی محصولات لوح سپاس گرفت

در مراسمی که با حضور مدیران ارشد شركت توسعه صنایع بهشهر و كارخانجات زیرمجموعه اين هلدينگ بزرگ برگزار شد، بهنام عزت نژاد مدیرعامل شرکت صنایع بهداشتی ساینا به دلیل دستاوردهای برجسته در حوزه “تجاری‌سازی محصولات” مورد تقدیر قرار گرفت.

      به گزارش روابط عمومي ساينا ؛ این مراسم تجليل  روز يكشنبه ۱۵ مهرماه ۱۴۰۳ و پس از یک دوره ارزیابی دقیق و ممیزی جامع از شرکت‌های این هلدینگ در محل سالن اجتماعات شركت توسعه صنايع بهشهر برگزار شد.

گفتني است ؛ شرکت ساینا، با تولید انواع محصولات شوینده با برندهای معتبری مانند:گلی،پریمکس،هوم لايف و… توانسته است با اقدامات نوآورانه در تجاری‌سازی محصولات خود، نقش بسزایی در توسعه بازار ایفا کند.اين جايزه پس از ارزيابي ،بازديد و مميزي تيم متخصص از تمامي شركت هاي زير مجموعه شركت توسعه صنايع بهشهر و بررسي عملكرد آنها در زمينه تعالي و پيشرفت برنامه هاي نت (تعمير و نگهداري) اعطا شد و شركت ساينا در حوزه  اقدامات نوآورانه و در سه سرفصل: تجاري سازي برند ، تحقيق و توسعه و آزمايشگاه كه منجر به  طراحي ،توليد و صادرات  برندهاي جديد پريمكس و هوم لايف شد ، موفق به كسب لوح تقدير شد.

در بخشی از متن لوح تقدیر که از سوی مدیرعامل هلدینگ به بهنام عزت نژاد اهداء شد، آمده است:

جناب آقای عزت نژاد

“هیئت انتخاب اولین “جایزه تعالی و پیشرفت” شرکت توسعه بهشهر، مراتب تقدیر خود را از جنابعالی به دلیل اقدامات موثرتان در زمینه «تجاری‌سازی محصول» در شرکت صنایع بهداشتی ساینا اعلام می‌دارد. از درگاه ایزد منان تعالی، توسعه و ادامۀ حضور مؤثر آن بزرگوار در این مجموعه را در راستای دستیابی به اهداف عالیه مسئلت دارم.”

يادآورمي شود این موفقیت در سایه همکاری مستمر تیم‌های: برنامه ريزي ، مالي و اقتصادي، تحقیق و توسعه، تولید و بازاریابی شرکت ساینا به دست آمده است و اميد است كه با پياده سازي كامل برنامه استراتژيك اين مجموعه ، شاهد كسب موفقيت هاي بيشتر ساينا در ديگر سرفصل هاي “جايزه تعالي و پيشرفت”باشيم.

گالری تصاویر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --