اخبار

حضور اثربخش ساينا درنمايشگاه ايران اكسپو

      شركت صنايع بهداشتي ساينا در نمایشگاه ایران‌اکسپو ۲۰۲۴ كه با هدف معرفی توانمندی‌های صادراتی کشور برگزار شد؛ حضور همه جانبه داشت.

به گزارش روابط عمومي ساينا ؛ در نمایشگاه ایران‌اکسپو ۲۰۲۴ كه با هدف معرفی توانمندی‌های صادرات و با تمرکز بر ۶ گروه کالایی، از ۸ تا ۱۲ اردیبهشت‌ماه و با مشارکت وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت امور خارجه و ستاد برگزاری اکسپو برگزار شد؛ شركت صنايع بهداشتي ساينا در كنار ساير شركت هاي تحت پوشش هلدينگ مديريت صنعت شوينده توسعه صنايع بهشهر، از همه فرصت هاي صادراتي و بازرگاني اين نمايشگاه بهره برد.

در ادامه اين گزارش ؛ مجتبي وكيلي مدير صادرات شركت ساينا افزود: حضور سرمايه گذاران داخلي و خارجي در نمايشگاه ايران اكسپو قابل توجه بود و تيم صادراتي ساينا موفق شد ضمن برگزاری چندین نشست با بازرگانان کشورهای روسیه، عمان، عراق، قرقیزستان، تاجیکستان، ازبکستان، سوریه و افغانستان و با تکیه بر مزیت های رقابتی محصولات خود موفق به جلب نظر بازرگانان اين كشورها شد.

گفتني است باتوجه به شهرت محصولات شرکت ساینا در آسیای میانه و حوزه قفقاز و تمايل زياد  تجار و بازرگانان به توسعه حداكثري بازار توليدات ساينا در اين مناطق ، استفاده از برندهای جدید  با هدف پاسخگويي به نياز اين مشتريان و توسعه بازار صادرات ، در دستور كار شركت ساينا قرار گرفت.

نمایشگاه ایران اکسپو از ۸ لغایت ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار گردید و حضور همزمان  چهار شرکت زیر مجموعه هلدینگ مديريت صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر از قبیل پاکسان، ساینا، گلتاش و مروارید هامون در راستای استفاده حداکثری از پتانسیل‌های شرکت های هم گروه ، توجه بازدید کنندگان و سرمایه گذاران را به‌خودجلب نمود.

گالری تصاویر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --